Wednesday, March 25, 2009

SHIT juga (versi certot)


persidangan tahi2 sedang berlangsung. Usus tahi sudah penuh sendat dengan tahi2 yang membuak2, tahi cirit, sembelit, tahi kering dan lembab hingga menyenakkan lagi membusukkan sekitaran.
Tahi2 sedang panas membuak membincangkan bagaimana hendak membuang kepala tahi yang dilihat lembik dan berbuih. Kepala tahi mestilah keras, kering dan tak tumbang walaupun dipam 2-3 kali. Ini bukan zaman jamban curah, ini zaman flush, tahi mesti keras. Dibom si empat pun tak terjun lobang.
gerombolan tahi nekad menyingkirkan kepala tahi cair bersama2 menantunya yang lendir berbuih. Seperti selalunya, cirit birit akan disingkir keluar dulu dari usus, ditendang awal2.
Gerombolan tahi sudah ada calon pilihan. Kepala tahi yang baru lebih keras, berwarna merah bercili dan berkangkung. Paling penting kepala tahi yang baru boleh memimpin tahi2 ke lobang yang lurus, lobang yang diredhai.
Masalahnya calon kepala tahi yang baru takut hantu kopek..itu yang memeningkan saki-baki tahi2 kecil bulat2 yang terpinggir di dinding2 tangki. Mereka tak suka ketua takut hantu kerana tahi2 ini pun takut hantu.
Tapi calon kepala tahi ini tak dapat disekat lagi. Usus tahi semakin membuak2, panasnya berwap makin membusukbacinkan seputaran.
calon kepala tahi baru makin pasti menjadi kepala tahi yang baru!
gerombolan tahi2 tak kisah, mereka gembira berada di situ kerana mereka tetap bersatu walaupun terpinggir di hujung ropol-ropol lobang.
Bersatu tahi bersatu!

7 comments:

Anonymous said...

cilake punye kulup, kepala berkulup kuat mengulum!!

kulupSakah said...

taik kambing ke ni?

Zolkharnain Abidin said...

Teringat novel Shahnon, Shit. Kalau bagi panjang sikit, boleh lawan novel Shit ni. Orang Umno janganlah marah,...

Anonymous said...

hhaha..um-NO raja segala taik

ISA said...

Aduh potong stim betul la..., wa baru nak selit taik kambing dalam komen ni, mangkuk betul la Anon yang kat atas tu.

KS, lain kali lu reserve la kat wa pasal taik kambing tu...

Takpalah wa mengalah dengan lu, wa kasi diorang taik babi jelah.... tak salahkan... binatang jugakkan..dosa ke sebut taik binatang... tak dosa kan?????

ha..ha..ha...

ISA said...

wa ada soalan untuk anon atas sekali dan geng taik rasuah, selalunya taik yang ada dekat kulup orang yang belum masuk jawi tu taik apa?????

Jawap jangan tak jawap....

daLyaanoon said...

nak kena tukar ni...

dari RASUAH ke TAHI!