Wednesday, March 25, 2009

..dah bodoh! nak buat lagu mana?

foto ketua umno cawangan bukit aman

'Umno silap bebaskan Anwar'
Jimadie Shah Othman Mar 25, 09 6:51pm
Beberapa pemimpin utama Pakatan Rakyat - termasuk tokoh utamanya Datuk Seri Anwar Ibrahim - menjadi sasaran lepas geram pembahas dalam persidangan Pemuda Umno hari ini.Pembahas dari Pulau Pinang, Mohd Zaidi Mohd Said berkata, Umno melakukan kesilapan "kerana membebaskan Anwar" dari penjara."Anwar ini boleh janjikan bulan dan bintang... Cukuplah sandiwara Anwar Ibrahim ini."Kesilapan kita kerana membebaskan Anwar Ibrahim, inilah akibat yang kita tanggung hari ini," katanya ketika membahaskan usul, menyentuh isu-isu ketuanan Melayu dan Pakatan Rakyat.- dari Malaysiakini

kepada mak Loyah kg.Lebu, Pak Ya Kota Lama Kiri atau Sally kilang SMK ketahuilah Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998 ditangkap oleh Ketua UMNO Cawangan Bukit Aman dan dibebaskan oleh Ketua UMNO Putrajaya pada 2004.

8 comments:

ISA said...

Dulu, kini dan mangkuk ayun selamanya.

Dah la buta sejarah, Undang-undang pun diorang buta jugak. Tu la pasal sebab terlalu banyak makan rasuah, hati dah legam...

kulupSakah said...

bodoh lagi membahalolkan

tok iskandar said...

Jentera kempen PR di Bukit Gantang akan berdepan dengan kekuatan jentera kerajaan UMNO-BN dengan bekas-bekas hulubalang kanan Anwar seperti zahid,zambri,hamdan taha,lokman adam dan ezam.itu belum campur dengan soldadu PKR yang dah belot dan masuk Pekembar.

Bukan tugas mudah tapi setakat yang tok tahu sokongan rakyat masih memihak PR.

Persepsi rakyat mungkin berubah jika sebarang provokasi yang direncana pihak lawan dilayan oleh PR.

Pendekatan berhemah dan bijaksana sambil berhati-hati perlu agar UMNO-BN dapat ditumbangkan bukan sahaja dalam PRK tapi PRU kelak

Anonymous said...

owh.. Betapa buruknya Umno ni hingga ke tahap itu..?? Lain kali kalau nak jsdi ahli politik kena lah tau undang2 perlembagaan Malaysia.. memang terserlahla umno langsung tak ada pelapis pemimpin..

pemanduteksi said...

weiii..barua-barua umno.!
yang membebaskan DSAI ialah mahkamah dan bukannya UMNO la babi weii.! Umno cuma tau menangkap orang sumbat kat ISA jer. Yang bebaskan semuanya keje mahkamah.! Sampah sarap punya otak umno ni.! Khak Ptuihhhh...!!!

Anonymous said...

ingatlah org2 UMNO yg jht sejahat jahatnya. ko org byk berhutang dgn Allah dan rakyat msia...ingat di padang masyar akan kami tuntut segala2 nya.

Anonymous said...

Salam Bro,

Dah BODOH MANGKUK TINGKAT nak buat macamana??

Kemenangan KJ menyerlahkan kebodohan mangkuk hayun um-NO, hangpa tau dia liabiliti lagi hangpa pilih. Masa penamaan calon terkial-kial nak dapatkan kuota, tapi malam tadi menang besar. Tak main duit ke lagu tu?

Tapi bagus juga, hayat um-NO dah tak lama la tu..

Unknown said...

alip min nun wow...
alip tendang wow...
sarkis...