Tuesday, September 22, 2009

cerita raya di "LEBUH RAYA"


Tahapa ke mimpinya aku dah jadi pengulas filem lak raya-raya ni..hihi!
Haa... ini filem pendek projek budak-budak MIIM (sila google untuk tau IPT apa ni) mengisahkan seorang budak lelaki (lakonan Syafiq) yang suka membantu orang yang terkandas di jalan raya dan lebuh raya. Kadang-kadang dia menjadi mangsa rompakan dan penipuan pula. Ini kisah nak balik raya dan dia membantu ramai orang di lebuh raya. Yang naik motor dan yang berkereta.
Sebenarnya dia penghuni rumah anak-anak yatim sejak kecil dan tiada keluarga untuk berhari raya.
Penggambaran filem ini dilakukan pada bulan puasa tahun lalu.
Apa istimewanya?
Hahaha! Aku berlakon sebagai mat motor tua yang bengong..saja tolong adik2 student nih..

camana nak dapatkan dvd ni?
tah! Aku pun tak tahu, dah lost contact, aku ada 1 salinan je..cuba2lah google you tube kalau ade..

4 comments:

aku said...

waaa..
lu jadi bintang pilem pulak ye bro..

btgfork said...

greaty

Term Papers said...

Nice blog as for me. I'd like to read a bit more about this topic. Thanks for posting this information.

Unknown said...

I really like the fresh perceptive you did on the issue. Really was not expecting that when I started off studying. Your concepts were easy to understand that I wondered why I never looked at it before. Glad to know that there's an individual out there that definitely understands what he's discussing. Great job

Term paper