Wednesday, July 14, 2010

mat kasawari..

Penangguhan permit akhbar akhbar parti Pakatan Rakyat (Suara Keadilan, Harakah dan Roket) oleh KDN (Kote Dak Naik) menunjukkan kerajaan rasuah pimpinan Nazak memang dalam keadaan nazak dan tidak mahu maklumat sampai kepada rakyat. Dalam keadaan semua berita digelapkan, Nazak akan mengadakan pilihanraya mengikutkatanya akan diadakan dalam keadaan mengejutkan semua pihak. Maklumlah M.Rosma memang sukakan surprise party.
Strategi seterusnya adalah terus cuba memburukkan imej PR dengan menyiarkan keburukan2 parti dan tokoh2 mereka. Media-media akan memperbesar2kan cerita tentang salah laku dan penyelewengan YB2 PR. SPeRMa dan Polis dijuburbabikan untuk menjadi perkakas mencekup, memerangkap dan menyiasat seterusnya mengugut. Kes yang tak ada diada-adakan. Ini semata-mata taktik untuk mengotorkan imej PR.
Lihatlah kes Khalid IBrahim rasuah lembu dan sebagainya - senyappppp je selepas dihebohkan seluruh MalayIsa hingga ke Mongolia.
Ketakutan amat jelas sampai majalah dan buku kartun politik pun diharamnajiskan.

Nazak di bawah kawalan suaminya M.Rosma yang garang ternyata lebih kejam, sadis dan primitif berbanding Mamak Kutty al Peraun..
Dia cuba menghindari masalah yang mencengkamnya dengan memasukkan mukanya ke dalam lobang dan menyangka musuhnya sudah tiada. Dia seperti kasawari yang semput dirogol badak.

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

lawan orang tak de telo memang macam tu... oii jantan la sikit

Anonymous said...

AKU XSTUJU!!!
KEJAHATAN MADEY TIADA TANDINGAN...PLZ LA,WAKE UP LAAA...MADEY LA PENYEBAB,PUNCA,AKAR KPD SEGALA KEBEJATAN YG BERLAKU DI MSIA INI

kulupsakah said...

entah ngapa aku bole silap dan aku mengaku kau betul..noktah.