Friday, May 13, 2011

dari wad: 'penunggu berpuaka' dibunuh.

blogger.com ada masalah. entry ini hilang...kena tulis semula..

khamis hidung aku dibedah di hospital serdang kerana 15 tahun kena sinus. rongga hidung membengkak dan menyempit ruang pernafasan. kadang2 sesak sikit. team Miss Saraiza berjaya melakukan pembedahan. Tabik!
Harini sabtu mungkin boleh keluar..


gambar di atas adalah polong yang menjadi puaka penunggu lobang idung gua..pawang ENT telah menghalau dia..kata Alin, isteri zunar - mungkin CIA yang bubuh polong ni.
aku syak anwar yang bubuh...

terima kasih semua yang sms/ telefon/ melawat:
aku tahu aku kaya dengan kawan-kawan selain isteri dan anak-anak.

7 comments:

Marhaenonymous said...

sakit ke bila penunggu tu dok kacau lubang hidung bro kulup selama ni?

Harimau-Menaip said...

bro,

patut idung hang besor ;)...daging ke hapa tu? siap bentuk macam idung lagi..

ISA said...

Alhamdulillah selamat bro...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

alhamdulilah tapi pastikan tiada sebarang benda di ambil untuk ujian DNA

zman said...

Mmg blogspot ada masalah semalam bro. Nak baca komen pun tk dpt.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

comen gua hilang maaa

uncle gedek said...

lu tumbok muka kau sendiri, eh...?