Tuesday, March 29, 2011

mari melucah

"8 mlm ni jumpa di hotel kalkauthar seri negoro..sorang. urgent"
- sms aku terima dari datuk w. datuk yang dulu pernah dituduh meraba tetek beruk betina tapi kesnya dighaibkan kerana menangis merayu menjilat ketiak pak menteri lama.

apahal lak nih? tak habis2 datuk itu datuk ini telepon aku. takkan nak ajak aku berlakon bogel lagi? isy! lainlah kalau julia roberts ke, hilary swank ke jadi heroin...

aku sampai lewat 10 minit. hujan2 gini dah tentu jem. walaupun pakai hummer pemberian Datuk C pun takkan boleh sampai cepat.

"u are fucking late.." seranah datuk w. selain dia, ada dua orang lagi lelaki. seorang cina dan seorang india. 1malaysialah katakan. mesti datuk juga tu? biasalah kan? hari ni cuma aku je yang belum dapat datuk.

"heavy rain, datuk. fucking jam." sambil duduk dan menyalakan cigar brand hapatah milik datuk w, aku bertanya. "well, what the fuck are u wanted me to do, datuk. another monkey business?"

"ok kulup, let's get it straightly. i dapat slot program kat channel rtm."

"bukan rtc? roheng tambee c...?" aku ketawa kuat. mereka tak sambut. lelaki india hanya tersengih kerang. hodoh.

"rtmlah sengal! aku dapat slot untuk program kanak-kanak. more on education punya programme lah."

"kalau datuk mesti nak cakap campur2 ke dengan slang melayu jawa tertelan mentega?" aku ketawa lagi,.saja nyakat. Datuk w mendengus. marahlah tu. macamlah lawa. tangannya meramas-ramas alas meja. bukan tetek sapa2.

"be serious lup. u ada idea tak program macamana kita nak buat? macam cumi dan ciki dulu tu ka? something like sesame street..mesti ada badut, puppet dan ada animation. okey tak?"

"ye, ok!"

"hah! good! so, do you have an idea? i dah excited sangat ni. lumayan jugaklah."

"yep! i think exactly like "cumi dan ciki" dulu. tapi mesti sesuai dengan zaman ni.puppet and clown, ada belajar camana nak buat kraftangan, origami dan macam2 tu dah tak sesuai lagi zaman ni. ini zaman internet."

"ya! ya! apa you rasa sesuai?" datuk w seakan tak sabar. air liur dia meleleh macam nampak skirt terselak walaupun pemilik skirt itu pondan tua ataupun batang pokok manggis.

"kita gantikan cumi dan ciki dengan "ummi dan eski". tak payah puppet sebab kita akan panggil dua manusia ni yang muka pun macam puppet. yang sorang macam pepet. kita adakan slot kraftangan dan origami fesyen baru. episod pertama kita ajar budak2 cara membuat kondom menggunakan bahan terbuang seperti chewing gum atau belon getah. lepas tu kita ajar buat buih sabun yang ditiup dan buih-buh tu berterbangan. buh tuu kita ambil kita sapu kat batang dan ajar anak-anak kecil onani. madey dulu perkenalkan istilah 'masturbate' jadi kita tunjukkan kepada budak-budak."

datuk w ketawa. datuk brus li dan datuk rajnikanth pun ketawa terhinggut-hinggut.
"bagus! great idea! haha! senak telor aku ketawa..fucking great! aku setuju. kanak-kanak harus didedahkan dengan seks sejak kecil sebab dunia ini memang semakin bebas. seks di mana-mana. siapa tak tahu seks akan ketinggalan. well, next episode?..auw! i can't wait. u are fucking brilliant lup. that's why i suka colaburit dengan you!"

next episode kita ajar cara-cara meliiwat tanpa memasukkan batang tapi meninggalkan air mani di dalam jubo. ini dipanggil "sodomy via bluetooth". kita akan panggil pakar liwat terkenal iaitu syeikh sepol baukari aljandabaiqi. ulama ini akan terangkan bagaimana cara mandi hadas dalam keadaan darurat.

"wow! ada slot agama sikit. ye best! best!" kembang kempis hidung datuk w.
"lepas tu sudut kreatif kita minta budak2 buat jelly ky dengan tepung kanji. brilliant?"
"fucking brilliant. yahooo!!"
"next episode - rahsia - . tapi kalau you setuju bayar i mahal. boleh buat bayar deposit tanah rm700ribu, i akan siapkan skrip, pelakon, i cari lobang untuk buat animation, i cari mamat pelukis komik takde maruah untuk buat komik. this character umi and eski akan jadi icon untuk anak-anak generasi ini."

"i setuju. gimme your swiss bank account number. tomorrow i'll ask my man masukkan."

" i prefer cash, datuk. tomorrow night - here -. pull stop.
aku bangun, menghembus cigar mahal tersebut. sedikit pening tapi layan. memandu hummer ke kelab eksklusif untuk beromen dengan model terkenal. sumpah bukan model benggali tinggi lampai tu. aku tak mahu!

6 comments:

ISA said...

memang kelasss... bro... I like... all those datuks.., very sportrim laaaa....

terokai seni said...

napa umno tanak tolong aku bila gomen amik tanah aku tanpa sesen pon ganti rugi aaaa

http://cemomoi.blogspot.com/2011/03/memang-tanah-kubur-je-kot-milik-kita.html

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yehhh

Alam said...

sinis sekali...terbaik!

datok nenek said...

satu lg karya datok nenek..gua suke..leh dibukukan utk pelajaran seks di skolah..kah3

malaysiandotcom said...

link blog den kat sini bro,tq