Friday, November 29, 2013

Minggu depan terbit!

Buku Surat Untuk Anak ini cetakannya terhad. Ikut kemampuan. Catatan pahit manis aku menempuh hidup dengan dua puteri Cerebral Palsy. Bukan hendak menunjuk bagus hanya mahu berkongsi rasa dan bayangkan bagaimana lagi keadaan orang yang lebih memerlukan dari kita? Hanya RM30 sebuah.
Kenali insan-insan misteri yang hadir tanpa disangka membantu ketika kami kesulitan.
Apa pula cabaran hidup? Jual kuih? Berniaga secara 'rambo' di Pasar Malam. Mengapa aku tidak menangis ketika Annisa meninggal dunia? Berapa lama aku bertahan? Mengapa aku bising-bising menuntut pendidikan untuk anak-anak aku?

Kata pengantar oleh Faizal Riduan. Komentar oleh Brigitte F Bresson,Hasan Suyut pengarang buku Kembara Atiq Wazif. Juga tulisan Rosli Ibrahim tentang OKU.

Boleh order sekarang. Bayar RM30+Rm5= RM35 ke akaun maybank Raja Rohaisham 162021363678. Buktikan slip pembayaran di kutubkhanah112@gmail.com
Jangan lupa beri juga alamat pos dan nombor telefon di emel tersebut.