Saturday, January 10, 2009

badut pipi gendut sudah datang!!

Ezam : mari2 tuan dengar ini cerita..tuan saya dulu banyak suka auta! 6 kotak dia kata ada pada saya! antara 6 kotak tu, Azmin sempat curi fail rasuahnya sendiri dan disorokkan..saya masih ingat..harini Mahathir pecat boss saya, esoknya Anwar minta tolong saya jumpa Mahathir nak berdamai, saya takkan lupa tarikh tu sebab haritu bini saya bersalin..hihihi!!..apa? pipi saya makin tembam? ohh itu kena tanya Lokman...


Lokman : saya juga ada cerita, masa saya keluar PKR, boss saya si Ezam ni curi dana PKR dan simpan dalam peti besi RM100k bersama Azmin, saksinya Zahid Md Arip..tak caya? tanya Ezam..saya dah sumpah Quran kat Masjid Negara dulu..apa?ya!! Kami memang geng sumpah dan sesumpah!!

7 comments:

Anonymous said...

salam sdra....

lain kali kalu dah cilok gbr dari blog saya jgn lah buat fitnah cerita yg bukan2..., tak baik

posting di blog saya adalah laporan kpd apa yg benar2 berlaku..

tak ingat pun kalau sdra ada mintak izin nak cilok gbr dari blog saya

anwar bukan maksum...

Anonymous said...

sdr sd jo mohon hubungi beliau, 0136348070

Unknown said...

Salam sdr.

Bukannya sumpah tetapi sesumpah!

kulupSakah said...

medanInfo@nadzmi..,

pencilokan gambar adalah satu penghargaan dari saya..terima kasih dan maaf!
fitnah? saya hanya ulang apa yang ezam cakap dulu....

anwar memang bukan maksum dan saya tak taksub langsung pada dia..tapi Najib bukan setakat tak maksum tapi masyam lagi...busyuk!!

sd jo minta hubungi?okey! timakasih..insyaallah, kirim salam kawan2 ...syed,abg ghani haroon,helme hanafi..

daLyaanoon said...

marah nampak...nanti kita jual....
seKOTAK rm5

kulatlapok said...

salam Tuan Labun:

Cuba pi kat blog BIAQPILLA... hang mungkin rasa nak tergelak lubang pungkok hang kisah si ezam ni ..kah kah kah kah tak caya pi bukak tengokk.... orang lain yg bertanding orang lain yg dia hentam.. rasa PAS pasti menang di KT, pasal UMNO bawak penyerang yg salah. Dia pi hentam PKR wa paa... APA ISU..????????? TAK DA BARANGLAH TU.... HAMPEHHHHHHHHHH

Unknown said...

Salam

Satu blog yang menarik....pinjam gambar Ezam tu untuk N3 saya...susah nak dapat gambar tu...