Tuesday, December 30, 2008

AMK jangan ikut bodoh..


Aku sayang AMK..anak2 muda yang gagah berani menggoncang kerajaan Mahathir hingga orang tua tu sasau sampai hari ni dan AMK sejak zaman Ezam 'the six boxes man" memang hebat dalam melahirkan wira-wira pelapis seperti Ghani Haroon, SD Johari, Nadzmi Rosli, Che'gu Bard, Jonah, Fariz Musa, Nora dll (sekadar menyebut beberapa nama)..


Juga anak2 muda intelektual seperti Nik Nazmi, Najwan Halimi, Nurul Izzah,SK Chua dan lain2..




akhir2 ini agak lesu dan Shamsul Iskandar Mat Akin harus lebih progresif turun ke tanah mendepani isu rakyat dan menyantuni akar umbi. Anak muda harus didekati dan diyakini yang PKR adalah wadah masa depan. Kurangkan 'politiking' dan adu domba tak berfaedah seperti pelucutan jawatan Ketua AMK Selangor haritu sdr Halimey Abu Bakar dan Khairul Anuar (Jonah) sebagai timbalan dilantik terus oleh Shamsul mengambil tempat Halimey..AMK marah tetapi akhirnya senyap dengan dendam terbuku...




Baru2 ni AMK mencabar bekas ketua mereka Ezam mendedahkan 6 kotak yang dimomok-momokkan Ezam dulu hingga pemimpin BN kencing malam atas katil..


SUdahhh!! AMK..jangan buang masa dan jadi bodoh melayan pelawak tu dan kawan2nya..


Ezam sudah bukan lawan kita..dia sudah jadi mendiang dalam politik bersama angkatannya Ghani, SD Jo dan Nadzmi...itu yang harus kita tanam..


MENDIANG!!

5 comments:

ISA said...

Betul tu LKS, wa sokong lu..., buat apa nak cabar sesumpah tu dedah itu dan ini, seolah-olah beri dia peluang bercakap dan menonjolkan diri.

Biarkan dia... kalau boleh mendiangkan saja... lenyap dan senyap..

Pengasas said...

Salam LKS,
Betul, buang masa melayan orang tak senonoh. Kita sekarang bukan pembangkang sebenar. Buat kerja, lagi baik.

Anonymous said...

dia masih berasa dia hero sebab tu dalih dia "jangan paksa saya bongkarkan, nanti anwar terpalit sama!"
Itu hujah bodoh yang dia jaja setiap masa..tak payah layan sama dia..

Anonymous said...

salam LKS, klu jawa belot tu rasa dh bersih mcm "BERSIH" suh la dier bongkar peti2 tu n lps tu buang la peti2 kosong tu atau recycle balik, jgn jdk kn kotak2 tu sbg modal nk ugut2...berani kerana benar, klu tk berani duk diam2...

Pozi ABB said...

PAS (PR) barangkali akan out di P36 lg dua mggu:
i- PAS diserang dgn balatentera cukup hebat dari tiga penjuru,,, laut udara & darat (BN, Akim, Bebas). Tambahan pula, support dari rakan kongsi (PKR & DAP) amat tidak memberangsangkan. PAS jarang beroleh kemenangan dalam situasi tertekan.
ii- Jeneral Perang PAS (Hj Wan Mutalib) tidak sehebat Kolonel UMNO (xnk sebut nama) dalam merangka strategi dan menggerakkan balatentera.
iii- Faktor calon.. PAS teramat silap dalam strategi memilih calon!
-bakpe la gi ambik ADUN? Kang die tu dah banyok tugah sebaga ADUN. Kalu dah kawang tu duk piko berah sguning, yang deme gi mbah sguning gi amende crita?
Wahik tidak lagi popular di Bandar, Ladang & BB.. di Wakah Pelang sdiri pong 35% atah pago akat kaki!
Ramai lagi calon PEMUDA yang wajar diketengahkan, kenapa la 'ayam hampir pencen' yang dibawa ke 'bong'?
Paling menyayat kalbu, bekas calon yang tewas dulu (yang semua orang gerun dengan kewibawaan beliau, yang saya amat pasti lebih diperlukan kehadirannya di Dewan Rakyat berbanding calon ini) DIKETEPIKAN tanpa reason yang konkrit!
*kalau la Mat Sabu tak dipilih, tapi bukannya Wahik yang jadi calon tak pe la jugak!

PAS cuma ada sedikit kelebihan, kerana Wang Parid pong bukan la yang terbaik. Arak name je Wang, wang dak banyak mana pong...
**Ayoh Wang tidak beganti!