Wednesday, December 24, 2008

ANGKASA pun kena rompak?


tak cukup tabung haji, EPF, petronas lepas tu IJN pun depa nak rompak...kalau Jantung kena rompak mampuslah negara..itukan jantung negara..

Prof DiRaja Ungku Aziz kecewa apabila ANGKASA yang diasaskannya juga ada penyelewengan..hai!! Angkasa pun kena rompak..pengarah2 nya berelaun besar, belas-belas ribu ringgit.,

APALAGI YANG TAK KENA ROMPAK KAT MALAYSIA NI HAH!!
yang kecil merompak yang kecil hingga keselamatan kami di rumah tak terjamin..kedai aku kena rompak, kawan sekerja aku dikarate tengkuk sebelum diragut di halaman rumah sendiri, jiran aku disamun..yang di atas pulak belasah dan punggah khazanah negara..tak pertahan dan sokong lagi SETAN ni? yang nak rompak IJN tu setan gondol, penyamun dalam Angkasa tu babi!!
Aku ada buat loan Bank Rakyat tiap-tiap bulan potong melalui ANGKASA..anehnya hampir setiap bulan Bank Rakyat hantar surat kat aku sebab lewat bayar balik pinjaman..hoi!! aku amanahkan korang uruskan pemotongan yang korang simpan lama-lama duit aku tu buat apa BABI?? Kos penghantaran surat tu semua aku kena caslah bahalol!!
MARILAH KITA SAMA2 MENDOAKAN AGAR MEREKA JATUH CINTA DENGAN DUIT SEHINGGA MEREKA TAK HENTI2 MEROMPAK DAN PERUT MEREKA PECAH KEKENYANGAN!!

5 comments:

Anonymous said...

Salam, Pak Kulop,
Hang dah kata. Tepat dah tu, takperlu aku tambah lagi...

~ MPC

Pengasas said...

Salam,
Itu sebab depa takut hukum hudud. Pasai depa perompak. Kita sikit pun tak takut hudud.

Anonymous said...

Pengasas,
betoi tu, :)

Unknown said...

Negara dah ubah nama jadi Darul Rompakland. Di mana semua perompak dan penyamun bernegara dan negeri.

kotak14 said...

hang rompak aku,aku rompak hang....yang salah lanun cetak rompak.