Wednesday, July 30, 2008

carburetor dung vs goat dung

isu carburetor dung londeh seluor dah basi!! (bukan londeh pun...yg ni penulis2 yg dok tulih khabor bebudok ni londeh seluor kene tanggung dose nambah2 ceghite!)

teman dok geram dengan bebudak yg pi punggai botoi2 kat kumpulan ni...kata depa bebudak ni sesat dan laknat!! setan!!takde agama!!lucahh!! hishamuddin rais agen maksiat..ni akan mengundang bala!!!

ya!! tak sampai sebulan bala Tuhan pun sampai!!

pecah lobang pimpinan PAS pi ciummolot dgn puak2 UMNO atas kononnya menyelamatkan ketuanan Melayu!! Pemimpin yg bebuih mulut labun pasai keadilan samarata dalam Islam tiba2 tak yakin dan terpaksa kembali berpegang kepada aqidah kemaluan..err..kemelayuan! Kitab yg selalu diguna dipunggai dalam tong HIJAU lalu memilih kitab Merah...Selamatkan Melayuu!!bekerjasama dgn PKR yg tak minat Islam dan DAP yg benci islam akan merosakkan kesucian perawan islam Pas!!

maka mesti bekerjasama dengan Umno yg bawa Islam Hadhari dan Rasulnya Dollah Badwi...dgn MCA,MIC dan lain2 takpe..itu kafir baik!

heyy!ulama kaya!! what about us? yg sokong kamu sampai tumpo 5 negeri? cina hindu taruh kepercayaan kpd kamu- tiba2 kamu lari dari mereka..mana slogan gula2 PAS UNTUK SEMUA?

takkan pi telan slogan tu atau sorok dlm jubah XXL kamu?

aduuhh!! nak dakwah UMNO...laa... ngape tak dakwah bebudak mcm Carburetor dung? ohh!! depa budak2 takde value...takbuleh bagi kamu kaya?

mana lebih lucah..carburetor dung tayang punggung (tak pernah pun) atau UMNO yg kuat mencarut kata orang meliwatlahh... pancut kat tilamlahh..lendirlahh!!

mari kita baling botol kepada goat dunggg!!!!

1 comment:

Jerry said...

Outstanding presentation. Nice demonstration of your writing. Thank you for the time spent writing these articles. A pleasure to read you regularly and learn many things.

College Term Papers