Monday, September 12, 2011

cheeeewwaaahh!!!

korang tengok klip ni dan fikirkan kenapa mesti nontonnya bila keluar panggung nanti. jangan tak tonton, poyo nanti!

video


video

9 comments:

D' Aprikot Enterprise said...

muakakakaaaa...

memang poyo.... masih pakai parang... orang sekarang dah guna C4 bhai...

wajib tonton... pasal ada muka member dalam tuuuu...

Tajuk pulak... gua terbayangkan si sepol menahan pisang... hahahaha...

C++ said...

Pergh.... Brutal abis....

err... aper kelas bakar motor kapchai... cari la sebijik superbike ker... hahaha

Anonymous said...

Samseng standard Malaysia... jangankan kartel dadah Mexico, kalau kongsi gelap cina di Malaysia pun dia akan gelak mampus.... apa standard bakar motor?

Lainlah standard 'Lembing Awang Pulang Ke Dayang'... itu baru kes Melayu yang brutal gila.

kulupSakah said...

sebab tu kena tengok..kah3..
samseng melayu ada tattoo ke? pakai pistol dan bisnes juta2 ke?
inilah kegagalan melayu dlm mengenal budaya bangsa sendiri. khayal dgn hollywood, bollywood dan hong kong sehingga 'taiko' yg sebenar korang x kenal...
cerita tak nampak lagi dah buat kesimpulan..kah3

Anonymous said...

nak tengok melayu ada tatoo..pi pusat serenti

kulupSakah said...

otai melayu islam berbai'ah menentang kemungkaran di depan mata. yg selalu ditonton adalah khayalan propaganda. bila korang kata apa klas pakai parang dan apa las bakar motor, inilah yg cuba ditampilkan.

pakai senjata api adalah penakut sbb dari jauh sedang zaman dulu2 Rasulullah dan sahabat menentang musuh berdepan2 dgn senjata tangan. filem ini menunjukkan senjata yg org kita dah lupa dan ada yg buta tak kenal - kerambit, tumbuk lada, golok dll...

apa klas bakar motor? apa klas pulak bakar kereta? klas apa di malaysia taiko pakai baju lawa2, ada tattoo, sport car? berapa ramai orang melayu mampu pakai pistol? kah kah! latar belakang klip ni rumah pangsa, takkan sport car ada kat sana? mestilah kapchai. kenapa kapchai?
tunggu jelahhhh...

geng pulau pisang said...

bile kuar ni bang??gua suka tgk filem jujur..ape brg cite gengster men tembak2 tgh bandar tp polis xkacau..kalo dh men tembak2 tgh bandar,mau nye polis trus sniper jek..kah3..

C++ said...

Hahaha....

Takper... gua tunggu... hahaha...

Ala... takkan gua buat propa tue pon nak hangin.. hahaha... lain kali.. kalu nak cari set prop untuk bakar... kasitau jer... ader banyak barang boleh gua kasi untuk dibakar... hahaha...

Bhai... samseng melayu biasa lawan pakai tangan jer.... hahaha... golok dan parang tue kira dah extreme... hahaha

kulupSakah said...

yup, ni dah tahap 'amuk'