Tuesday, October 11, 2011

beginilah kalau banyak bini

aku kurang apdet blog sekarang ni sebab berblog buat masa ni kurang mengghairahkan, lambat inzal... blog ibarat orang tua yang kepingin dengan anak gadis sunti tetapi hakikatnya nak angkat lutut pun lemah.
tunggulah jika blog ini pakai jamu binari dan berseri aku akan kembali mengunjunginya seperti ladang-ladang.
aku sangat intim dengan bini-bini fb dan twitter la ni apatah lagi aku dah ada blekberi.
sesiapa yang rindu dengan aku yang best ni (uwek!) rajin2lah ke fb atau twitter.

* hari ni abang jamil ke rumah kak latifah, esok rumah no2, lusa rumah saya, tulat rumah kak latifah semula, begitulah bergilir2 sampai abang jamil mamposss...

8 comments:

Irwan said...

Cayalah bro Kulup ada dalam twitter...hehehe...


Anyway, gua nak cakap satu jer sebenarnya:

Gambar header lu memang Epik! Gua nak curi, ahhhh...hehehehe...

http://aderberani.blogspot.com/2011/10/ronasina-kulupsakah.html

kulupsakah said...

aiyakk..itu pon mahu curik ka? itu adalah sebahagian dari scene filem yg gua bintangi..hehe!

ANUAR said...

mak aii!!..wa pun merokok jugak,xde pulak asap berkepuk mcm ni..dah mcm asap ketapi steam..hahaha

author faethal said...

Patut la...dah pakai BB. Makin cepat la lu inzal...wakaka

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam bro

jangan berkias sangat..
kalau nak join the club...
gua boleh tolong cakap dengan kak raja

kulupSakah said...

pss... kasik no henfon..er..PIN blekberi okey tak?

Irwan said...

Kakaka...kulup pun dah ada sense of humor...

Brutal, janganla rosakkan idola gua!

Wan Ghazali said...

Semoga anda diberi kekuatan oleh Allah.Sila kongsikan no account untuk derma...pada anak anda

Wan Ghazali 0127325513