Monday, October 17, 2011

hmmm...

aku tak sedar sewaktu mendukung annisa atau an-nur aku ada habit... dan habit ini tanpa dirancang telah dirakam melalui kamera oleh Sham dan juga kawan-kawan seperti Abah Anas, kak Nash atau A.z...
habit meletakkan hidung kat mereka)










3 comments:

[n a j e e b] said...

..bau syurga... =)

[n a j e e b] said...

p/s : gmbr header yg sgt COOL!!

Irwan said...

beb...dah la kes gamabr epik haritu..

ni lu buat pendedahan macam ni pulak..

Apa yang berlaku ialah subconsciously lu sayang dgn anak lu. Memang la lu bapak diorang tapi dari gesture ni, terbukti bahawa lu teramat sayangkan mereka. Kiranya mak diorang walhal diorang sendiri takleh dispute perasaan lu terhadap mereka.

Kalau lu tgk kat singa, kucing dan apa saja spesis yg melahirkan dan beranak akan buat gesture ni.

Sayang anak. Who wouldn't? And in your case, it's epic!