Wednesday, August 10, 2011

hiburan sebelum berbuka


ini mungkin minah bunian, ic takde tapi tersenarai...
yg bawah ni awek cun. kalau nama dia 'kg baru' korang agak apa nama adik beradik dia yang lain?


nak ketawa pun tak larat. kena cari air tembikai lepas ni.

6 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

SALAM
air keladi lagi best ungu..banyak warna kembang paru paru..air tembikai tak biometerik

kulupSakah said...

perghhh!!

Cikli said...

tengok namanya bro, binti apa?
biometrically speaking, apa sinonimnya abd rashid dgn spr?

otaklunyai said...

Ya Allah sesungghnya kami ini lemah dan tidak mampu melawan mereka yg zalim ini tanpa izin Mu Ya Allah... mereka yg zalim ini disokong oleh berbagai kumpulan yg jelas melakukan penyelewengan dan penipuan yg boleh menjejaskan maruah dan keselamatan masyarakat, agama Islam dan tanah air kami Ya Allah... Kami dengan segala kelemahan dan hina bermohon bantuan dari Mu Ya Allah supaya kami, anak-cucu kami dan negara kami diselamatkan dari fitnah oleh pemimpin2 kami sendiri yg berbuat zalim demi mempertahankan kuasa dan darjat mereka. Ya Allah Kau timpakanlah balasan yg setimpal dan Kau hinalah mereka ini agar menjadi pengajaran kepada masyarakat kami Ya Allah... Di atas segala KemuliaanMU, KebesaranMU, KegagahanMU, IhsanMU dan diatas keberkatan bulan yg mulia ini dan puasa hamba2 Mu yg teraniaya ini kabulkanlah doa kami yg terniaya ini Ya Allah... Amin Ya Rabbal Alamin.

Anonymous said...

Gambar yg tertera itu sapa2 pun boleh buat .. malah budak2 dungu macam pecacai DAPigs pun mampu buat .. macam gambar ALTANTOYA tuuu...

Jadi kalau sekadar nak menipu .. nak mengena.. nak buat fitnah ... memang betullah mainan pecacai2 DAPigs.. bertepatan sebagai hiburan sebelum berbuka. Mudah2an Puasa kaki pecacai2 DAPigs mendapat kebrkatan.

Kulup oh Kulup .. dungu nyer ngkau..

Anonymous said...

EKSKLUSIF !!! MALAYSIAKINI KANTOI LAGI !!! KHAS UNTUK ANDA !!! BONGKAR !!!

Sila baca utk tatapan pecacai bangang DAPigs kafir harbi ...

http://badutrakyat.blogspot.com/2011/08/eksklusif-malaysiakini-kantoi-lagi-khas.html

Akai bodoh .. otak lagi lah bodoh.. terima bulat2.. So tak payah cari air tembikai lepas ni... pegi lah cari air kencing lembu buat basahan tekak Kepala Kulup dan pecacai yg lain.