Tuesday, September 6, 2011

pekembar

"Apabila Singapura tak lagi bersama Malaysia, akhbar Straits Time yang berpengkalan di Singapura meneruskan operasinya di sana tetapi di Malaysia tak boleh guna nama yang sama maka akhbar di Malaysia menamakan akhbarnya the New Straits Time" kata Pak Raja.

"Apabila sesuatu jenama itu diharamkan kita tak boleh menggunakan nama yang sama untuk produk baru kita. Apabila Datuk Harun Hashim haramkan Umno, Umno tahun 1988 ditulis dengan perkataan "Umno (Baru)" ..ada perkataan 'baru' dalam kurungan." sambung Pak Raja lagi, "tetapi kemudiannya Setiusaha Agung Umno ketika itu membuang perkataan itu dan menjadi semula 'Umno' seolah-olah ia hidup lagi walhal ia telah diHARAMkan. Mungkin mereka memang suka yang haram ni..."

"Akronim Umno itu jika mahu digunakan juga ia tak boleh lagi bermaksud United Malay National Organisation kerana pertubuhan itu diharamkan dah. Jika mereka mahu juga guna Umno mereka kena tukar maksud."

"Nak pakai nama apa pulak Pak Raja?"

"United Malay Notorious Organisation..itu boleh."

Kah Kah kah!

"Kau tau kenapa Umno tak mahu tukar ke PEKEMBAR? Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu?"

"tak tahu.."

"Sebab perkataan KEBANGSAAN MELAYU tu akan menelanjangkan Umno yang di dalamnya penuh Melayu celup. Ada Arab, mamak, Siam di dalamnya. Mengekalkan nama Inggeris akan mengaburkan semua tu maklumlah ahli Umno bukan cerdik sangat. Mereka takut perkataan Kebangsaan atau National tu.."

"ya tak ye jugak ye..."

"Kau tengok MIC, mereka gunakan C= Congress dan MCA = A untuk Association, mereka tak guna National...dan kau tak jumpa muka cina dalam MIC atau muka melayu dalam MCA tapi dalam Umno bersepaaaaahhhh muka ala-ala itu. "


Betul jugak? tak caya tanya Madey, Azeez, Jeanne, Albar, Alhabshee, Naina....

(foto di atas adalah Rumah Pak Raja)

14 comments:

daLyaanoon said...

Bila lah nak jumpa Pak Raja lagi, malam ni heret Pak Raja ke KLSCAH!

kulupSakah said...

hihihi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua nak buat pati oren bubuh nama pembodek...bila minum oren tu.. kita buleh cakap manis sungguh orang buat air oren ni

ISA said...

bukan ke umno to maknanya "united mamak national organisations" ke...???

mamai said...

bukan ker yang haram tu sedap...sebab tu UMNO suka dan kekal begitu

Anonymous said...

bukan ke umno tu "united mamak national orgasm"??
Kan dorang memang suka benda² tu

-fread-

kulupSakah said...

perasan tak entry ni takde puak tu nyebok? hehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

fakta -fakta

Anonymous said...

Mungkin sudah kenyang mendapat bayaran atas carutan yang dibuat... atau barang kali menunggu janji *cukong untuk memberikan bayaran di dalam entry yang baru. Cukong tak ketuk tukul, pahat anak-anak babi tak termakan kayu.

*Cukong tengah beraya tak mau diganggu anak-anak babi. Tak pun cukong tengah truma sebab mengikuti lawatan sambil belajar di Somalia.

Anonymous said...

kepada anak2 babi semua, ini lah yang dikatakan bercakap tak pakai otak.. bila mulut dah jadi sial .. maka perangai pun jadi sial.. Ini lah yang dikatakan perangai SIAL juak2 HAMPAS CELAKA pecacai balaci DAPigs...

Dapigs bagi makan juak2 HAMPAS mkn babi... maka itulah yg saya kata tadi.. perangai pun macam babi.
Bila juak2 HAMPAS ni di bagi mkn babi oleh DAPigs maka JUak2 ni semua jadi bangang .. [ lihat jer lah komen2 bodoh juak2 HAMPAS yang tak tahu asal usul sejarah penubuhan sesebuah parti itu maka jadi lah mereka sama macam si MAMAT SABUN yg sanggup menutuh bini orang... dan memmutar belitkan fakta sejarah.

Aku nak tergelak .. dengan tuan punya blog ni .. rupa2nya Allah jadikan kau ni manusia paling BODOH .. manusia yg tak pernah merasa diri dia bersalah dengan kekurangan yang dia ada.. tapi kaya dengan hati yg busuk ..fitnah dan hasad dengki ..dan byk lagi lah.. huak huak huak.

Tak kisah lah Umno tu melayu celup ke .. arab ke ... mamak ke .. siam ke..di haramkan ke janji dia mempertahankan hak2 ketuanan melayu .. tak macam HAMPAS pu**mak.. yg pertahan kaum2 Kafir Harbi yg nyatakan menghalang penubuhan negara ISLAM dan menerima pemurtadan orang2 Islam.... Kenapa kepala But** kulup sakit ke ... kalau UMNO ni parti Haram dah tukar jadi tak haram.. ??? Isk isk isk perihatin sungguh bongok ni sekor. Terima kasih la kepala Kulup ambik berat.

UMNO guna pendekatan bahasa inggeris pun nak di jadikan isu oleh juak2 bangang HAMPAS bodoh ni
tapi dia tak sedar yg HAMPAS juga guna bahasa Inggeris ...
Hahahaha nampak bodoh sgt juak2 HAMPAS ni..
" PAN MALAYAN ISLAMIC PARTY : yg diluluskan penubuhannya dan ditandatangan oleh KAFIR HARBI.Guna nama penjajah jugakkkk huak huak huak..

SUMBER LINK ::
http://www.youtube.com/watch?v=P1HpoolLb2I&feature=player_embedded

Anon September 10, 2011 2:38 AM ... blom bagi makan ke anak2 babi HAMPAS...

Anonymous said...

Nampaknya cukong anak babi dah balik raya. Cukong sanggup berikan bayaran untuk carutan yang dibuat. Tiada pembaharuan carutan... masih sama.

Ketuanan Melayu??? Mustahil UMNO nak mempertahankan Ketuanan Raja-Raja Melayu sebab mereka sendiri yang merampas hak Yang Dipertuan Agong dan Raja-Raja Melayu untuk menolak draf parlimen, malahan mereka juga enggan menyokong pengembalian kuasa Sultan Selangor baru-baru ini di dalam DUN.

Barangkali 'Ketuanan Warisan Bangsawan Melayu Tali Barut British' kot...

Tentulah orang kafir yang tandatangan pendaftaran pertubuhan PAS sebab ditubuhkan dalam era penjajahan dan tak pernah diharamkan, samalah macam UMNO (lama). Cuma UMNO yang diharamkan dalam era Mahathir... jadi dalam surat beranak baru mestilah ditandatangani oleh ROS. Bodoh betul UMNO (baru) sekor ni.

Orang PAS tak bela babi... jadi tak perlu keluarkan belanja nak beri makan. Tapi kalau UMNO banyak membela babi... salah seekornya yang suka bunyi 'huak huak huak' dalam ruangan komen ni.

Anonymous said...

Wow !!! babi2 hampas dah mengamuk ... Bila Pakatan reput perintah maka hatta sebuah negeri di jadikan KADANG BABI TERBESAR DI DUNIA mengalahkan negeri China. Maka seluruh rakyat kononnya mendapat pekerjaan hasil dari penternakan babi2 tersebut termasuk lah juak2 HAMPAS.Inilah hasil ekonomi terbaek yg pernah di majukan oleh Pakatan Reput yg bangang lagi samdol haprak.Banyak lagi binatang yg suci lagi halal dimakan .. tapi BABI jugak yg menjadi kesukaan mereka.
Anak haram sungguh la bangsat2 ni semua.

Anak haram anon ni sebnarnya tak tau apa2 langsung. Adakah surat beranak di tandatangani ROS. Apa punya bangang .... mkn babi byk sgt .. sbb tu jadi tak ketahuan.

zahrul said...
This comment has been removed by the author.
zahrul said...

ni..umah pak raja kat kg sentosa semenyih ni..ari2 aku lalu aku dok baca apa yg ditulis kat situ....