Wednesday, January 25, 2012

untuk rakyat yang selalu dikencing

..dikencing politikus BN dan PR

5 comments:

C++ said...

Bhai Fendi..

Chantique analogy yang lu buat nih....

Anonymous said...

Apa perlu kita snjung pemimpin yg rendah akhlaknya paling bawah.. apa perlu kita sanjung pemimpin yg sering keluar negara memburukkan negara sendiri..apa perlu kita angkat martabatnya kalau dia sering menipu .. pembohong .. bercakap putar alam dan cakap x serupa bikin..janji taik kucing. Sedarlah ... bahawa manusia di luar sana di LEMBUkan pemimpin ini....

Irwan said...

So, puak yg kanan takleh sokong, puak kiri pun takleh caya, tapi dalam sistem demokrasi yang dah ada (dan pilihanraya is just around the corner), yang bertanding dalam tu, diorang jer lah...

So sapa yang gua nak pangkah ni?
Sampai bila gua nak main rosakkan kertas undiii jer?

Ada sesapa beran nak mengganti mereka dan mewakili gua? Yang janji akan bela nasib anak bini gua? Yang jamin takkan berubah lepas menang?




Gua busy, by the way...

ronasina said...

kita jadi sahabat gua (ashabul kahfi) tidur dalam gua 300 tahun sebab boring dengan kepalsuan.dalam mikraj Rasulullah,ternampak 7 penmuda kahfi ini dan Jibril berkata "jangan ganggu mereka."

Anonymous said...

Kita hidup untuk bantu anak bini makan ..itu tanggungjawab kita .. ADA ORANG LAIN KISAH !!! pergi mampus lah lu... ~ Ini lah realiti hidup dimana2.. buat baik berpada2 buat jahat jgn sekali.. yg pnting BUDI BAHASA dan TINGKAH LAKU .. insyaallah kita akan sentiasa di hormati ..