Monday, November 17, 2008

AYAH PIN, HAMID ALBAR, JABATAN AGAMA DAN BANGANG!

SINGA LAUT Umno merangkap Menteri KDN, Syed Hamid Albar (bapak dia depa gelar Singa Umno- so dia singa lautlahh!) berkata KDN tidak akan teragak-agak menangkap ayah Pin jika Jabatan agama Terengganu mengarahkan demikian tetapi setakat ini tidak boleh ditangkap..

laa..cuba jelaskan kenapa? wahai jabatan Agama Terengganu? Kenapa orang tua yang suka berbaju gambar dacing tu susah sangat nak ditangkap tak seperti pemimpin Al Arqam, al Maunah dan lain-lain yang terus disumbat ke ISA kerana mengancam keselamatan negara (BACA: Umno)?

Peguam Zulkifli Nordin dalam ceramahnya pernah berkata untuk mengelak dari dituduh menyebar ajaran sesat, ayah Pin telah mengikut saranan peguamnya agar menulis surat pengakuan keluar dari Islam- jadi tuduhan tak dapat dijalankan..BETOIke ? mu jangang dok diang je, jawab le jabatang agamee!
Kalau tak boleh charge, sumbatlah ke dalam ISA..mana lebih bahaya..RPK yang menyesatkan masyarakat dengan tulisannya yang menceritakan keterlibatan Rosmah di lokasi pembunuhan Altantuyakah atau Ayah Pin yang boleh meyakinkan penganut agama tertentu minum air kaki cagunya? hehehe..

p/s ; isu PENGKID ni kita bagi Azalina jawab jelah..boleh tak bergaya macam lelaki..kalau dia kata ah!! ada lelaki perangai cam pompuan kita suruh hisham hussein lak jawab..auw!!

3 comments:

comot dah comel said...

yang lebih merbahaya ialah pemimpin pembangkang,aktivis msykt dan org mcm hang yang membongkar keburukan dan kerakusan krjn menindas rakyat.
tu lebih bahaya sebab anda mengugat krjn sedia ada........

hahahaha...........
betul ke?

tepet said...

tuan jemput datang ke blog den...ado samo la topik kito... hik hik hik

http://penyapulidi.blogspot.com/2008/11/menteri-bongok-dalam-negeri.html

Anonymous said...

salang labung kulup sakoh..
nok nangkap guane wang,ayoh ping doh bukang islang.dia doh keluo islang doh.nok masuk kang ke ISA,dok mampu kerajaang umno!ayoh ping tahak dia macang mane wang?dia ada kerajaang langit! umno takat ade kerajaang persekutuang je wang..