Wednesday, November 5, 2008

Najib bakal disepak..

Pengumuman Najib RM 7 bilion dana rangsang ekonomi tidak sah dan tidak ikut peraturan Dewan, Speaker putuskan perbahasan parlimen hanya berasaskan bajet asal..
Kelmarin Najib satu-satunya pencatat sejarah Dewan sebagai Menteri Kewangan yang tidak memberi laluan kepada sesiapa dalam perbahasan Belanjawan, malah Bajet (bahasa apa daa perkataan bajet ni..Ketuanan Bahasa Melayu telah dibom C4) yang dihujah berlainan dengan yang diedarkan..
kan aku dah kata Najib ni bongok? apa yang dia tau pasal ekonomi? bukankah belanjawan rumah dia diuruskan oleh Bik Mama pipi berkilat? itupun lembu-lembu daging dok sokong lagi..pi masuk blog Anwar Ibrahim dan saksikan sendiri najib Bangang tersengih-sengih tak nak jawab sambil jamaludin Jarjis si kaki raba bontot menunjukkan kehebatan membodeknya menjadi peguambela Najib..eleh!!
Pendekar tak Mulia tu lagilah hampeh! Hampeh yang berasal dari negeri di bawah bayu!...

asyik tengok Buletin tv3 suku dan utusan meloya memanglah bodo-bodo kena temberang!
oh ye!..kalau puak-puak UMNO (alahai bila laa parti ni nak tukar nama ke bahasa Ketuanan mereka) masih lagi dok cerita pasal Anwar nak pinjam IMF 10 tahun dulu sila tengok video sidang dewan apabila Anwar menerangkan keadaan sebenarnya dan mencabar MP Bangang Nasional berhujah, sehelai MP pun tak berani bangun..dalam utusan melayu bolelah menyalak..eh! lembu menyalak ke..sori silap..
cuba dengar dan teliti betul2..jangan fanatik sangat sampai tak nak dengar hujah, aku bukan fanatik anwar, korang cuba tengok entry2 aku sebelum ni ada juga aku belasah anwar..sebab kita jangan jadi lembu..lembu pun bagus juga sebab boleh diambil susu..korang apa ada? x-ray kepala langsung takde apa..kosong je..takde otak!

Nampaknya Najib bakal disembelih sebelum Mac kerana gagal menangani ekonomi..Pak Lah akan tiru style Mahathir pecat anwar dulu..
*maaf kalau tersinggung kerana memanggil kalian lembu....maaf banyak2..aku tak panggil begitu lagi.............er..kerbau ok tak?

1 comment:

Zackry said...

Hehehe selayaknya um-NO TOTOK nie digelar LEMBU. Setuju dengan tuan berkaitan DSAI, kalau dia betul kita sokong kalau dia salah kita sanggah. Tapi perkara ini tak berlaku dalam um-NO.

Semalam dalam perbahasan DSAI, MP Pasir Salak mencelah menagatakan masa DSAI jadi Menteri Kewangan pun banyak kes-kes rasuah dan kronism. DSAI Jawap balik lepas dia diturunkan jawatan Tun mengarahkan Kem. Kewangan mencari kesalahan DSAI untuk didakwa, tapi malangnya beliau didakwa atas kes liwat.

Pikir-pikirkan la sendiri.