Tuesday, November 25, 2008

Menteri Pelajaran dan budak Melayu kurang AJARan!

Masih lagi aku menyeru agar Menteri Pelajaran turun ke sekolah berasrama buka sekolah tahun depan..lihat suasana asrama..paling bagus cuba pilih mana-mana sekolah asrama dan duduklah sebulan jadi warden di situ..tengoklah anak-anak Melayu punya perangai kera macamana..rokok dan ganja diseludup sembunyi2 tapi tak putus...

KISAH BENAR awal November 2-3 minggu lepas....

kawan aku seorang guru dan juga warden asrama sebuah sekolah menengah..rumahnya telah dicuri masuk oleh pelajar asrama pada suatu malam..dia mendapat tahu siapa budak tersebut dan keesokannya dia memanggil budak tu dan memarahinya..Kawan aku hilang kesabarannya terhadap perbuatan kurang hajar pelajar ini apatah lagi dia mempunyai ramai anak perempuan yang dikhuatiri keselamatan mereka..Kawa aku ini memukul pelajar tersebut dan....kerana dia hilang kawalan tiba-tiba dia tumbang..!
Kawanku ini akhirnya meninggal dunia akibat pendarahan di otak..Allahyarham meninggalkan seorang balu dan 7 anak..yang sulung lelaki 18tahun dan yang lainnya semua perempuan berumur antara 17 dan yang paling kecil 2 tahun!..

BAGAIMANA NASIB BUDAK YANG PECAH MASUK ITU? OHH!! takde apa..tapi BAGAIMANA NASIB GURU KALAU BUDAK MELAYU KURANG AJAR DIDENDA? SATU MALAYA KECOH DALAM SURATKHABAR!!

babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

mountdweller said...

Inilah akibatnya bila negara dijajahi perompak!

Anonymous said...

salam..
camana depa ni nak tau keadaan sekolah.setaun lg nak mai melawat dah prepare.punya la kepung budak2 ni.tak mau nama sekolah busuk.cuba depa mai melawat mengejut.mai plak malam,tu dia,buleh tengok depa dok sedut,dok pam..
pak menteri ni pun bkn kesah sgt benda lagu ni.. depa pun dok rompak kita la ni..

Ir Aad said...

laknat tul...leh kah kita jatuhkan hukuman bunuh atau liwat kat pelajar setan tue?? hahaha

Term Papers said...

I be pleased about you good attempt and making this article more useful to everybody mainly for me.

Custom Book Reports

Term Papers said...

I be pleased about you good attempt and making this article.

Custom Book Reports