Tuesday, November 23, 2010

yahooo! akulah yang hensem

dalam komen seorang manusia di fb - kini ada komplot memburuk-burukkan blogger termasuk aku yang dikatakan blogger upahan Zaid Ibrahim.

Yahoooo! Kalau aku blogger upahan Zaid, akulah anjing yang paling hensem. Bodohpiang punya puak! Korang yang bangang aku yang takde kene mengene dengan ini gambar pon terbabit.

well, kedua-dua anak aku sekarang terlantar di wad pediatrik 5A, Tingkat 5 Hospital Serdand, katil no 9 dan 10.
pss..pss... sengkek ni, bagitahu Zaid suruh bank-in seribu dua ok tak?

9 comments:

Anonymous said...

Hahahaha! Biasa la tu bang, kalau dah femes ames memang macam ni, mesti ada je orang yang tak senang duduk, so biasa2 kan la diri dengan dunia glamourous! Haha!

Kami warga RIMbabara mendoakan agar adik annisa dan annur cepat sembuh dan abang dan kakak sentiasa tabah menghadapinya.. Amin..

-geng_RIMbabara-

Cikli said...

salam bro...

semoga anak-anak cepat sembuh dan dapat balik rumah.

ada blogger dituduh upahan azmin, ada dikatakan upahan zaid, upahan cikgu bard.

yang gua tahu nuffnang yang dok upah depa...

mat said...

Salam buat anta sekeluarga. Hanya Dia tempat berserah

Anonymous said...

yang pasti kau memang bapa yang hensem...

D'ayo

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wakakakakakaah

bunbinban said...

ko jgn layan puak haprak tu. lagi pun salah ke amik upah...kah kah kah....bengong punya puak. dan salam buat kelorga ko semoga kedua-dua anak ko berada dlm sejahtera selalu. Aku respek kat ko. Tabik!

Irwan said...

Bersabar lah yer...Semoga anak-anak tuan selamat dan kembali ke rumah seperti sedia kala..

Bacalah surah Alam Nasyhrah. Hayatilah janji Allah dalam tu. Siap ulang dua kali tu! Penekanan..Sabar ye..

Orang kata tuan penulis upahan Zaid tu hanyalah decoy agar tuan teralih fokus sikit dari ujian yang mencengkam...

Pena Jiwa said...

jangan amik port tuduhan palsu camtu..biasa laa dlm alam maya ni mmg banyak org yg buat fitnah..
harap anak2 tuan diberkati Allah dan cepat sembuh

Term Papers said...

May you have more happiness in the future.