Thursday, June 2, 2011

cilake betul Pakatan Rakyat nih!

pundek punya Pakatan Rakyat! Menghasut rakyat menentang kenaikan tarif elektrik. Takde kerja ke asik nak baaaanggkkaannnng aje?
tau sebab ape kena naik?
sebab gaji CEO TNB keciiik tauuu?
ce tengok ni ce tengok!

tak berhati perut punya Pakatan Rakyat!

10 comments:

Pak Mat said...

Eh eh eh... Cobaannnnn.. Tarif naik... Cobaannnn...Nak untung dengan naik tarif eletrik budak pas tingkatan 5 bleh jadi Ceo... Cobaannnnn......

kulupSakah said...

rakyat kena berkorban, berkorbaaann!!

ummiarissa said...

banyaknyeeee nombor kat kertas tu...mujur tak pandai mengira...jadi taklah terkejut sangat...he he he

Cikli said...

bro,
peter chin yang nampak macam tak cerdik tu cakap tnb tu swasta.... tak boleh argue apa-apa...

pawaka1 said...

huhuhuh....

ceo yang hebat...kalu nak bikin kompeni untung...naik je tariff....

apa la sangat 7-12 percent tu....rakyat kena la kurban sikit,...demi 1 Malaysia

rosmah lebo said...

pundek maikek....

pandijaan Barisan Nasional pun dah lama diswastakan...wamaka kudik

pawaka1 said...

apa la kriteria kutu ni bleh jadi ceo.....sokong pak mat.....sekolah takat tingkatan 5 pon boleh jadi ceo

Pena Marhaen said...

projek di dahulukan ,kroni diutamakan.

Anonymous said...

kalo nak tarif rendah,pegi dok papua new guinea..jgn dok malaysia....gua tiru ayat2 dari geng2 pandeykuti sejati

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua tumpang sokong bro kulup