Monday, November 5, 2012

Ke guane?

Haji Hadi bakal bertanding di Pekan lawan Najib? Tok Guru Nik Aziz bagi lampu hijau.
Secara peribadi aku suka Ustaz Azhar Idrus lawan Najib. Walaupun aku tak ikuti sangat beliau tapi aku akui pengaruh beliau.
Jika Ustaz Azhar setuju, aku yakin Najib akan menggelupur sebab Najib pada tahun1999 hampir lingkup. Mujur kem Panching tah macamana bangsat bongok boleh termasuk dalam parlimen Pekan.
Ini kali kalau Ustaz Azhar bertanding kita angkut gitar jumpa anak muda Pekan dan kita masuk kempen dalam kem.
Pehhhh! Apa agaknya helah Najib? Ingat 99 dulu bila Madey menggelupur ketika Dr Harun Din nak cabar dia di Kubang Pasu? Ingat apa berlaku sehingga Harun Din tak jadi di sana dan diganti Subky Latif?
Cuba risik-risik kenapa.....
Boleh dak Ustaz Azhar celen Najib?
Ke guane?

2 comments:

Tokwan Pencen said...

Setuju UAI tanding di Pekan.
Mengelupur, mengelabah MP Pekan sekarang niiii, silap silap dia LARI, kita tahu dia berani hanya dihadapan "pembodek pembodeknya" sahaja.

Anonymous said...

Aku rasa umno yang kata jika TGHA bertanding di Pekan akan mengakhirkan karier politik TGHA wajar disiasat oleh lembaga umno tentang sabotaj... mungkin umno yang mengucap sedemikian adalah pensabotaj umno.... mana mungkin seorang musuh susah hati jika karier politik ketua musuh partinya berakhir... kalau bukan pensabotaj memang gelong agaknya otak umno seekor itu.