Friday, November 7, 2008

GEMPAR! DEMONSTRASI KETUANAN ORANG PUTIH di AMERIKA!!

GEMPAR LAGI MENGGEMPAQKAN!!

Beribu juta warga kulit putih Amerika Syarikat turun berdemonstrasi di jalan raya dari Alaska ke California menuju ke Rumah Putih menghantar mesej kepada Presiden baru Barack Obama agar jangan menghakis ketuanan orang putih..
Mereka membawa sepanduk,bunting,poster dan banner yang bertulis "Hidup Orang Putih!(long live white man)", "jangan gadai Ketuanan orang putih " dan "Contohilah Umno yang guna bahasa kita walaupun berjuang untuk melayu"...
demonstrasi dipercayai didalangi oleh Hillary Clinton...FRU dan SB dikejarkan ke sana dan menangkap beberapa aktivis..perhimpunan kemudiannya disuraikan dengan pancutan air asid dan gas pemedih mata..

9 comments:

kulatlapok said...

salam Tuan KULUP...

Hak apa yg Orang putih nak pertahankan, Umumnya sejarah Amerika sendiri menyatakan mereka adalah kaum pendatang yg menceroboh dan menganyang tanah hak kaum pribumi. ketuanan orang putih....Kahaak tui..!!! Bangsa yg merevolusi hamba abdi..??

kulupSakah said...

tulaahh! mereka risau sebab bahasa mereka dipermainkan..papantanda jalan mereka dah dibubuh bahasa afrika, sains dan matematik di ajar dalam bahasa Melayu..Obama kata nak ikut Umar bin Abdul aziz

Unknown said...

UMNO hah.... aku mampu kenyit mata jerlah!

Jati diri: teringat saya seorang kawan DKK dari melaka. Katanya bangsanya menjemur bayi dengan melumurkan minyak lenga supaya hitam dan berkilat!. Dia tahu, dia sudah hitam dan tidak akan putih selama-lamanya. Jadi dia menghargaai kehitamannya itu dengan berkata hitam itu menawan!

Orang UMNO, ada yang makan budu, makan cencaluk, makan belangha, makan sambal belacan, makan pekasam dan kulit sawo matang cuba menjadi orang putih. Porraaah!

Orang PAS pun sama, nak jadi Arab!

Anonymous said...

Kesian orang Red Indian. Tanah mereka tergadai dan jadi pelarian dibumi sendiri. Bison mereka hampir pupus sebab orang pendatang suka makan babi.

Mula-mula pendatang yang kuat kuasa ekonomi pegang politik. Lepas itu pendatang yang kuat bercakap kuasai politik.

Sampai orang Red Indian malu nak cakap bahasa mereka sendiri dan tak suka mengaku bangsa Indian. Lebih suka berlagak macam orang putih.

Kesian, suka sangat pendatang kulit hitam menang. Penduduk asal terus dipencil. Puas hati?

Money4Free said...

kulup sakah,
Kulatlapok tak faham apa yang hang maksudkan.

Anonymous said...

Kulup, ko ni konpius ke?

kulupSakah said...

aku pun rasa camtulah opisboy ting4

kulatlapok said...

salam officeboytkt4:

ooooo ii seee.......,yes, yes, yes, now iam understand.....yes, yes, yes...

hafiz said...

hahaha hidup ketuanan orang putih! putih melepak! diaorang pun rampas tanah suku red indian! poooraaah mat saleh hahaha