Tuesday, May 31, 2011

laa...

"ingatlah Allah ketika kamu berdiri, duduk dan baring..."

"bacalah!"

tapi ayat-ayat di atas tak boleh dipraktikkan di dalam masjid..hehe!

11 comments:

Pena Marhaen said...

sapa pulak yang pandai-pandai buat larangan dan papan tanda camtu?

tidur dalam masjid pun bukan di kira iktikaf ke?

membaca Al-Quran pun tak boleh jugak ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ni masjid ajk carik makan

Cikli said...

banyak betul pantang larang dalam masjid sekarang. maklumlah masjid sekarang cantik dan besar dan drpd derma orang orang besar vvip

Sharouk said...

Itu bukan nak mengimarahkan masjid nak melingkup masjid adanya.Rasanya JK nya OKU kot.

Isa said...

pakcik;

Islam Malassia macam tu laaaa... hahaha...

bujal X said...

da tu nak baca kitab camna??

cicitHJHASSANu said...

sumpah lahanat boleh.....

maun said...

syariat setan !!!!!

Anonymous said...

Ini puak gerombolan yang malaih mengajilah punya kerja.

Alam said...

Ada aku kisah. Lantak la, bukan buat benda tak senonoh.

Benda macam ni sibuk nak jaga. Yang masjid tak ada air,kolah berkeladak dengan jejentik, tandas kotor macam tandas pasar tak da pulak nak jaga. Apa punya AJK!

Yang pasti masjid tempat aku melarikan diri bila rasa sesak dengan ruang hidup. Disitulah aku membaca, dan di situlah aku melelapkan mata bila rasa letih dan mengantuk

Anonymous said...

ceramah isu semasa pun tak boleh
tapi kalau niat nak cari kebenaran,
sumpah laknat,edar video lucah...
dibolehkan...