Tuesday, May 11, 2010

kahkahkah! Bahalol lagi..

Karpal berhujah oleh kerana Saiful mendakwa hubungan seks yang dilakukan itu adalah tanpa kerelaannya, manakala Anwar pula didakwa menurut Seksyen 377B Kanun Keseksaan iaitu persetubuhan
dengan kerelaan maka berlaku percanggahan antara dakwaan dan kenyataan Saiful.

"Memang pasti ada kesilapan berhubung dakwaan, dan perlu untuk melihat semula kenyataan yang dirakamkan.

appaaa punya tuurr ni?
dulu 98 punya jam itu kondo belum siap lagilah, itu tarikh ada silap taiplaahh...itu tarikh tepat tadak tapi ada kena liwat jugakkk..
ini 2010 punya jam...ada kena liwat, itu air mani ada dalam punggong tapi itu batang tadak masuk..sekejap kata ada rela sekejap kena paksa...
wahai anak cucu akan datang! Saksikanlah wayang bahalol ini..
oh ya! Dalam laporan doktor didapati buasir seyfool tak terjejas..
woi rakyat duniaa!!
seyfool ada buasiirrrrrrrrrrrrrrr!!!

18 comments:

Pendekar Guntur said...

Wakakaaaa......

BN = Buasir Negara

Wakakaaaaa wakakaaaaaaaa...

Anonymous said...

wa tak kira itu teknikal kes...yg wa mau tau betoi ke batang nuar suda sumbat dlm lubang jubo sefol....?? Lain bukti kalu ada kasi tunjuk ma..

abgBro said...

hmmm mcm dulu jugak...hrpkan hakim je la...kalu tak dah lme buang kes...kelentong bnyk sgt umeno nih

hg_kasturi said...

Masyaallah .. ada lagi yg keluar parti !!! Kepala Kulup HAPRAK .. sila buat post-mortem...Oh ya trlupa pula sekor HAPRAK NII..PENDEKAR GENTAR KONKIAK .. sila cari konklusi .. apa sudah jadi...


BERITA
Published: Selasa Mei 11, 2010 MYT 3:46:00 PM
Lagi Pemimpin PKR Keluar Parti

IPOH: Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Ipoh Barat Fauzi Muda, 51, hari ini mengumumkan keluar parti dan mendakwa cabang berkenaan juga bakal dibubarkan apabila lebih dua pertiga ahli jawatankuasa (AJK) akan turut mengikut jejaknya.

"Hanya akan tinggal kira-kira 10 orang AJK daripada 28 yang ada sekarang kerana mereka juga akan turut mengumumkan keputusan serupa dalam masa terdekat bersama pimpinan Wanita dan kira-kira 500 ahli," katanya pada sidang akhbar di pejabat PKR Ipoh Barat di Bercham di sini Selasa.

Fauzi berkata antara sebab beliau membuat keputusan berkenaan adalah kerana kepimpinan PKR Perak mengamalkan sikap berpuak-puak, berkomplot, tidak menerima kritikan serta membawa budaya perpecahan.
selanjutnya >>>>
sumber :
http://www.mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2010/5/11/mstar_berita/20100511154358&sec=mstar_berita


kah kah kah ... lawak lawak ...

hg_kasturi said...

abgBro said...

hmmm mcm dulu jugak...hrpkan hakim je la...kalu tak dah lme buang kes...kelentong bnyk sgt umeno nih


Bro ...Memang anda dikelentongkan hidup2..di perbodohkan dan didungukan oleh haprak2 konkiak.... tp bukan umeno tp Parti Kelentong Rakyat.
Kah kah kah ... lawak lawak ..

hg_kasturi said...

Terjumpa satu laman web yang BALANCE dlm melaporkan hal2 politik negara. Cuba tinjau... tak tinjau ... rugi woooo.....

http://www.malaysiandigest.com/news/36-local/3600-geli-wants-anwar-to-be-advisor.html

abgBro said...

kasturi can i fuck yu today?? wakakakaka

hg_kasturi said...

abgBro said...

kasturi can i fuck yu today?? wakakakaka

Abang Bro Al Juburi ...
Taik Jubor rupanya... ramai sungguh pengikut AlJuburi jadi pengikut setia Si Kepala KULUP HAPRAK. Patutlah defence kuat sgt ... Apa kata suruh Si Kepala Kulup Haprak tubuh satu Persatuan " THE KULUPISME ALJUBURI "
KAH KAH KAH ..LAWAK ..LAWAK..

abgBro said...

kebodohan kebebalan kebangangan umeno ialah krn dia percaya dgn temberang anak muda yg kunun nye mnggigil ketakutan digertak oleh sorg tua...wakakakaka

Anonymous said...

kasturi...
gila meroyan ke?

azmie said...

umno - kaki mentekedarah duit haram judi.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ceh buasir apa barang
nak menipu pun biar la logik
oi buang kes la

....................................
kalau dalam cerita certa jebat dan tuah... HG_kasturi ni jenis penjilat... makan kawan setia membabi buta... tak kenal mana salah silap... dalam certa la... arahan pramlee atau husin hanif

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

untuk hg_kasturi yang bangang..

tolong sikit gua dari dulu sampai sekarang kerja sendiri...gua bayar cuaki dan kwsp bebudak gua

dulu zaman gua belajar menteri pelajaran buat 4+0 kat malaysia jadi gua menapak sendiri kat negara kapir yang ikut undang 2 yang digubal..

mau cakap pakai tongkat tengok tongkat apa di bagi... buat blog sendiri ... bagi pandangan ..keluarkan pendapat jantan ma


nota :https://www.blogger.com/comment.g?blogID=3785330426933354018&postID=7460914682031789471&isPopup=true

cicitHJHASSANu said...

ingatkan handal sangat ameno nih...

tiap2 hari berani buat perubahan,tapi tak berubah2 jugak.

survival politik terpaksa berlindung disebalik bontot sayfool,sian sampai buasir mamat tuh.

dasar apco laknatullah punya amenoo.

kulupSakah said...

kah3..korang layan bahalol tu watpe? dia blog pun tak ade dok nempel je...
isu sepol ni pon dia x komen..

jgn kita membebal melayan bahalol..
hai bacul!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

saja bro kulup... nak tengok pandai ke idak ... rupanya macam hampeh...
ingat kita kebulor ke tongkat kerajaan ...

Anonymous said...

BUTOH LU LA...BLOG MCM PALAT..! BLOG MCM LU ADA PUN TAK TAMBAH, TAKDE PUN ORG TAK HERAN...TAKYAH BANGGA LA KALO BLOG MCM BURiTALSOTONG...lembek nak mampos!!!

hg_kasturi said...

Persatuan "THE KULUPISME ALJUBURI" cukup marah kt aku ...cukup2 marah lah katakan ... mcm ape ekkk ????
Oh ya... macam babi di serang kerengge. Babi2 ni memang cukup tak sebulu dengan kerengge. So ibarat mcm babi kt selangor .. terlepas masuk kandang si babi "THE KULUPISME ALJUBURI".
Jgn marah sbb kenyataan ni cukup RELEVAN untuk anda semua.

Tengok lah si haprak konkiak Brutalsolo MALAUN.. langsung takdak kualiti .. cakap macam orang SAKAI.

Abg bro lak .. nampak alim..pakai kopiah .. tp NAFSU SERAKAH.. kalah JALANG... Jubor yg dia nak.. masyaallah ...

Si Kepala Kulup Haprak pulak biasalah nk jadi HAKIM KONKIAK.. biarlah SiLUNCAI TERJUN DENGAN BABI2 NYA.
Marah kt aku sgt2.. dia layan aku jugak .. tk yah layan lah mcm ni .... come on la bro...
Engkau orang ni kan >>>>
KAH KAH KAH .. LAWAK .. LAWAK..