Thursday, May 13, 2010

sebuah lawak bahalol untuk anak cucu akan datang

98 dulu ummi hafilda kata azizan sampai merangkak sebab dijubo anwar..besar betoi barang anwar..sepol lak walau diliwat tapi tadak kesan tusukan..
aik? 10 tahun berlalu punai anwar besar kemuncup je ke sampai sepol tak pecah dara?
mana azizan sekarang?
patut ceritalah detik2 sedap syok atau sakit melelas waktu diliwat.
tapi anwar dibebas dari tuduhan kan?
maknanya azizan tipulah ye tak? azizan tak kena dakwa apa-apa pun atas kesalahan menipu. oh ya, azizan lepas tu telah ditangkap berkhalwat dengan ratu dan mengaku mengongkek ratu tu..ceh! kaki cret rupanya...pun tak kena sebat.
lepas tu ada mamat pereka fesyen nama mior mengaku gak kena jubor..
la ni mana senyap je..
sepol lak spendanya dijumpa kat rumah tunang dia..eik? spenda kat rumah tunang?

berbalik pada cerita tadi, patutnya azizan dan mior muncul hari ni menubuhkan kelab "Melawati" (Mangsa diLiwat anWAr hampir maTI)..
sapa lagi kena liwat?
Munawar Anees, Azmin, Sukma....

eh Ezam selamat tak kena liwat?
ezam tak cun atau ezam pandai nyorok dalam kotak?
hahahaha...

mari kita nikmati lawak bahalol ini sambil makan ubi rebus.

p/s: jangan sangka aku tiru stail penulisan tukar tiub. sumpah dia tak pernah liwat aku atau sebaliknya.

13 comments:

roslaini saad said...

Apa punya article laa...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam mana izam boleh lepas ...?

kah kah kah...

mesti kotak ajib..

errr nak tau kuat ke kemut si sepol ceh ceh ceh... oi bro ubi rebus ko cicah ikan masin ke ?

kulupSakah said...

orang bahalol memang tak faham ..sebab bodoh melantun2...tak nampak langsung benda tu bohong..jenis otak dengan punggung sama fungsi....dah tua2 bangang susah..


brutal,
cicah gel...emm sedap..

Anonymous said...

roslaini saad,

ko ni mmg kepala bana btl la

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

err bro betul ke rumah pink tutup gua nak mohon lesen .. cuki bayar gaji...

pelik tua ada ilmu tidak digunakan
aku bukan apa , jika di bawa kemahkamah syriah ..aku berlapang dada...

dah nampak macam macam... undang undang yang di gubal tak dikut .. undang undang tuhan tolak tepi ..

舐舔

Reformis Jalanan said...

Aku simpati pada mereka yang dikurniakan akal tapi tak tahu menggunakannya. Apa bezanya mereka dengan al-an'am ye? kalau al-an'am, sekurang-kurangnya daging dan susu mereka bermanfaat, tapi kalau manusia tapi mentaliti al-an'am, apa macam?

Anonymous said...

apa punya bahlol mat kulup...ada ke org mengentek nak kecoh2 cite kat org..bodoh tolol punya bahlol..!

Anwar ni jenis pandai makan pandai simpan la bongok..!! Dia pulak org ternama, takkan dia tutuh lubang jubo dia nak cite kat engko..!
Dia mengentek dgn bini dia pun ada dia bagitau engko ngok..?

Takkan azizan atau sukma nak cite kat dunia - hoi..jubo aku kena tutuh dek nuar..! tak ke gila namanya....apa punya bahlol la kau kulup..memang bodoh sungguh!

spesis gian menjubo ni bukan perkara pelik la bahlol..,,tu la org tua suruh bersunat kamu lari...skrg sarung kepala kulup dah tebal, otak pun jd bebal....cite umat nabi luth takkan tak tau...lpas tu golongan suka jubo mcm kau ni nabi muhamad tak ngaku umat..kau tau tak bahlol..!! Bodoh!!!

Aa said...

Anonymous yang last tu memang anak muda aku rasa sebab memang dia tak tau pun kesah Liwat siri 1. Liwat siri 2 ni pun lagi la dia tak faham.

Anonymous said...

Macam mana Saiful dapat Air Mani Anuar ye ? Kesian Anuar sampai air mani dia pun orang kutip dan masukan dalam lubang kunyit dia. Boleh percaya ke ?

Anonymous said...

hahaha... Bro TT cakap you all punya kartun dah tak laku lagi pasal si Saifol nie...

D'ayo

Sipa Doomham said...

good one bro...

tuyuk said...

hahahahaha.. kalako2.. kulupsakah best!

Aku+H=? said...

kah3....
mgkin sepol ni sangap kot,2 pasai dia sgup reka cita...
xpa2,kalau sangap ada ons utk dia..
hahah