Tuesday, May 4, 2010

lawak jangan berpolitik kat semejid..


hah! best kan kalu khutbah camni?
kartun ni akan masuk dalam majalah akan datang..

8 comments:

C++ said...

Bhai LKS,

Chantek.....

mae said...

benteras rahsuah..salahguna kuase..moral remaje..semua ni agenda pembangkang..tak boleh disebut mase khutbah jumaat!!..ujar noh bin omar sambil mengusap2 perut yang dah macam tayar lori..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

boleh kita melabun kat masjid tak bro kulup

abgBro said...

btui latu kulup...kalu benarkn nnti terbongkar lak kejahatan umno bn...haaa!

cicitHJHASSANu said...

teks khutbah bulan ini:

1.sedekah telaga minyak amalan mulia.

2.awas pandu tak berlesen nanti ditembak mati.

3.berzina jangan sampai buang anak.

4.bersyukur dengan seribu nanti berganda 49ribu.bukan rasuah tapi pelaburan fi dunia wa akhirah.

5.umno-apco sampah masyarakat.

kulupSakah said...

gitulah gayenya kawan2

en kordi the tube-changer said...

Pelacuran dan rumah urut seks di Selangor makin melambak aku nampak..?
'Kerajaan rakyat' tak dapat kurangkan pun..?
Atau banyak tauke2 cina DAP yang tumbuh macam cendawan..??

http://thetukartiub.blogspot.com

SRphoto said...

a,kum bang...nak mintak tolong lukiskan satu karikatur berkenaan dengan gerakan TUKAR dinegeri Kelantan...boleh tak?