Monday, June 21, 2010

antara dua darjat

Yang berbaju biru di bawah ni ketua puteri umno..

manakala yang berkot ni srikandi Keadilan..
korang pilih yang mana? yang mana nampak 'puteri'?

14 comments:

Isa said...

Bro,

Nanti Dugong Darat himpap lu baru tau... dah tentu2 Sya jadi pilihan kalau dibandingkan dengan yang atas tu...

ha..ha..ha...

Webmaster@Echam said...

Mcm langit ngan bumi... hohohoohoh....

Manjungmari said...

Bro...

Yang atas tu Sabah mai.., terlebih zat negeri atas bayu bah...

sya said...

trimas abang,apapun sya bersikap no kemen biar rakyat tentukan..:-)

wansyukri said...

1. org gila pun tak pilih pilih.. terus je amik yg bawah..xixixixi

2. mana boleh pilih yg mana satu... tengok... terus je amik yg bawah...

3. sape amik yg atas tu maknanya melawan fitrah manusia xixixixixi....

Anonymous said...

Berhenti lah menghina sesama Islam bahawa Allah itu mengetahuai nawaitu kita. segala perbuatan kita akan dihitung kelak.

- Pemuda Islam.

kulupSakah said...

cuba kau cakap kat PM macam tu..

kulupSakah said...

Sya,
teruskan, kuatkan semangat, jangan give up..doa untukmu..

isa, DD hempap kalu gua panggil bikmama..

echam, manjung, wan..
ngeh ngeh ngeh..

marauhirang said...

Salam...

Aku lak pilih dua-dua...

Kan leh pasang empat...

hehehehehe

author faethal said...

Salam Bro KS,
Sya Reformis dah komen entry ni,
Rosnah Abdul Rashid tak nak komen ke?

kulupsakah said...

entry tersebut bukan nak banding fizikal atau nak pilih buat isteri..harap maklum.

Sipa Doomham said...

Yang "Puteri" tu nampak mcm "nenda" jea...

Hahahahaha... Terbaik...

C++ said...

Bhai KulupSakah,

Puteri adalah selembut tilam... hahaha....

Anonymous said...

yg kat bawah tu macam peteri gunung ledang.