Wednesday, July 13, 2011

bahalolisme yang melampau.

Umno - pemimpin dan pengikutnya macam demam cempera. serba tak kena. berhujah dari sudut apa pun kantoi. kebangangan yang melampau-lampau, kebodohan yang melantun-lantun.

hujah bodoh yang biasa dilabunkan - Puak kafir tunggang islam dalam PR. Guan Eng kafir, Ambiga kapirlahh..
Tapi... kapir MCA yang sebat duit pkfz, kafir estet presiden mic sebat saham maika takde ape..
berhujah lagi - Anwar pandai sandiwaralah..Anwar disokong Yahudilah...
weii! Dah ada TV dan suratkhabar pun tak boleh lawan Anwar sorang tu ke??? Apa yg menteri penerangan buat? kahkahkah!
Haa..kerugian demo hari tu berjuta2lahhh...pelancong larilahh!
aikkk? kerugian rm500juta duit rakyat sebab bayar komisyen kapal selam kat kroni takde ape? cuba baca suratkhabar perancis, kat sana dah jalan dah kes ni.
apa? hanya utusan je yang betul? suratkhabar lain semua dengki kat malaysia? aljazeera dengki, BBC dengki, CNN dengki..
rtm je yg baguih..
kahkah!

ingatlah:
menjadi bodoh tak salah, yang salah menunjukkan kebodohan dan berfikir yang orang lain pun bodoh sama macam diri kamu.
*mujurlah aku cerdik

14 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nasib baik kitasama bro ..kita cerdik
mari bersih 3.0

Anonymous said...

org bodoh tak mengaku dia bodoh, sibodoh nak menunjukkan dia tak bodoh sampai nampak kebodohan yg ianya bodoh. dahlah bodoh dia kata org lain yg bodoh. itu maknanya bodoh sombong,

kulupSakah said...

aik? terasa?
aku tak kata kaulahhh....aku kata mereka bodoh..
kau tak bodoh, kau bengap. itu kategori lain.
maafkan aku yeek kalu kau terasa.

Pena Marhaen said...

nasib baik aku tak bodoh..

kalau tak dah lama aku kena tipu ngan diorang ni..hehe

Anonymous said...

kulup sakah, ada silap faham diantara kita yg aku maksudkan yg bodoh itu adalah puak umno dan yg sekutu dgn nya. maaf bro.

kulupSakah said...

ok no prob

Anonymous said...

Saya cadangkan tiada bersih 3.0 tapi udah masa untuk 'pulih ultimate'.

SPRM itu hanya satu dari kepelbagaian rakus serakah budaya korup. Budaya korup ini terhasil dari keruntuhan nilai amanah dan maruah (definasi terbaik UMNO).

Dalam pulih ultimate ini memerlukan ahli pantas dalam perencanaan dan tindakan, melancarkan gerakan mengesan, mendedah, memprotes secara mengejut dan mendadak. Sebolehnya hinggakan Hisamuddin tak sempat memakai spenda.

Idea...just idea.

mankaq said...

woiiii kulup......

yg hang dok tolong pi jwb komen orang tu apsal???......
hang dok diam dah le....

kah kah kah

Anonymous said...

bahalolisme yg melampau .. memang tepat d tujukan pada Parti kelentong Rakyat dn Pasrael kerana terdiri dari wali selipau yg termat bangang dan nyanyok... serta Aljuburi yg pakar dalam kelentong dan hausiau ...

Cerita terbaru oleh siamang dan haprak Pasrael serta Parti kelentong Rakyat ::

Selepas Ibrahim Libya, TBH, kini tiba giliran Allahyarham Baharuddin Ahmad (gambar di atas), menjadi mangsa penipuan blogger fuckatan a.k.a penculik mayat a.k.a penjarah mayat!.

Pasrael tak peduli sama ada yang masih hidup atau yang akan mati atau yang telah mati..semuanya adalah satu 'keberkatan' yang tidak harus di lepaskan begitu saja. Asalkan ia berguna demi survival politik! Pandai berlakon si mamat bengong Pasrael.. bodoh haprak ptuihh .. Pencacai yang sanggup 'mati' atas kematian orang lain ... hahahahaha ..
Kulup oh kulup kalau dah bodoh bangang tu buat lah cara bodoh bangang .. Si bodoh nak tipu si pandai ... hahahahahaha..

kulupSakah said...

Bersih 3.0 amat perlu. kelihatan umno/bn amat sasau dgn bersih 2.0 tetapi masih angkuh dgn sisa2 kuasa. tekanan mesti diteruskan.
musuh yang menggelupur dgn kita bermakna kita menggugat. kalau musuh rileks je maknanya kita lemah.

Anonymous said...

kerana politik Pasrael menghalalkan cara ... mnyokong kafir harbi Ambabiga anak haram jadah ..

Buat renungan pelir kulup ...

http://www.youtube.com/watch?v=TCkvy3uClno&feature=player_embedded#at=105


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iJ2A1z3JG6k

Cikli said...

kah kah jawab lup.... minat juga depa baca blog hang kah kah

kulupSakah said...

kalau islam takkan ckp kotor2 camtu kan? bukan apa cikli, depa ni xde keupayaan intelek utk menulis, sekadar menyelit2 je. kalu aku blok anonymous tak dapatlah depa masuk.
tapi kita x blok sbb kita perlukan lawak2 bangang mereka utk hiburkan hati

Anonymous said...

kulupSakah

hg pon apa kurang .. sama naik jugak lah perangai mcm kafir harbi... mulut hang pun macam longkang jugak .. Sedarlah sikit kulupp.. ..paku dulang paku serpih ...