Friday, July 8, 2011

mari bersih KL

terkini 12.50pm - Sham, ummu asiah-suami dan anak ditahan polis tetapi dilepaskan. terus masuk ke medan juang! setakat ni 400 lebih dah ditahan. lebih banyak dari semua patriot + perkasa

terkini 12.00pm dari zulhab..

hey mambang kuning mambang perkasa mambang patriot...

row row row your boat...

the reincarnation of gautama buddha

9 comments:

paloibinmulau said...

siot je bro siap boleh baring2 atas jalan lg

anun said...

ni smua pasal parid ayam tak bukak gelanggang dulu

gedek! said...

Bro!

ini aksi terlampau, ni!

Pena Marhaen said...

keh3..lengang macam cuti hari raya plak..

Anonymous said...

mamat bengong ni tunjuk handal dia dok lepak ataih jalan.. betui2 hg ni parpu kari .. mcm jalang jalanan...

kulupSakah said...

kahkahkah

Anonymous said...

lenkali hg buka seluaq tunjuk pungok kat AlJUBURI .. tengok mana hang nak pi .. asa2 seminggu hang x boleh jalan kot .. baru lah hang taw yg hg kena kelentong ..

kulupSakah said...

kahkahkah

kulupSakah said...

paloi: best woo

gedek: terlampau melampau lampau

pena marhaen: raya aidilpatriot