Friday, July 15, 2011

suratan atau kebetulan?

lalala..
sila tengok gambar di atas sambil 'Suratan atau kebetulan' Kenny remy martin jadi lagu latarnya.

26 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

he he he he

Anonymous said...

he he he he ...

bagaimana pulak kalau di sambut dgn btg kaler kuning ... ALJUBURIIII

kulupSakah said...

kesian anonymous,
gagal memahami perjuangan. kami bukan macam kamu berjuang memuja manusia. tak perlu kaitkan anwar dlm apa jua yg kami buat. selama mana anwar sehaluan dengan kami, akan diterima jika tidak, kami akan lawan.
kami bukan macam kamu, pemimpin sembah macam dewa, umno macam agama.

"menjadi bodoh tak salah, menunjukkan kebodohan dan berfikir org lain pun bodoh macam anda tu yang silap besar."
kah kah kah

zuraimi said...

rasa nyer anonymous ni dah kebal sangat kot... ialah

buat nyer anwar tak buat benda tu... ko terimalah padah nyer di akhirat nanti...

selagi ko tak minta maaf ngan org yg ko fitnah...

mezzrow said...

tahniah kulupSakah...kenyataan yang mantap lagi mendalam..kesian kpd mereka yg masih tk faham perjuangan kami yg totaly tk sama mcm perjuangan UMnoPorno...

Anonymous said...

Kan dah kena starlight di dahi UMNO sekor tu. Best oooo kalau boleh luku kepala budak-budak mulut porno.

Pena Marhaen said...

kalau Queen Elizabeth turun KL kena tangkap laa gamaknya..hehehe

Anonymous said...

Bukan takat tangkap, siap kena terajang dan diberi mandi free.

Tinta.Muallimah said...

Pemikiran rakyat telah berjaya mereka pornokan. Tahniah amno !

Mat Sudin Bertam said...

terbaik ayat lu bro..

Anonymous said...

Dah terang lagi nak bersuluh..
Aapahal kau cakap ni KULUPPP .. sapa dia ambabiga ??? kenapa tak lawan .. dulu pasrael jugak yang buat bantahan besar2an pasal kes Lina joy .. kenapa sokong KapalSink bila dia cakap ..langkah mayat saya dulu kalau nak tubuh negara Islam .. tapi apa tindakan kamu semua .. ada telur .. PUNDEKKK LA KULUP .. PODAHHH .. cakap macam taik. cakap tak serupa bikin .. nak lawan taik kucing !!!

Pasal politik semua di halalkan cara .. mana dia anak jantan .. anak melayu .. anak Islam .. pembela Islam .. tak nampak sikit pon.. lebih haprak dari yang ada sekarang.. Pelingkup negara dan Agama.

Anonymous said...

ingat lagi subjek ilmu hisab ?
itu adalah nama lama bagi subjek matematik.

bila subjek matematik ini digabungkan dengan falsalfah demokrasi, maka makna majoriti dikira mewakili kehendak dalam mana-mana pungutan suara.

lihat facebook .. pakatan terutamanya kit sial begitu takjub dengan wave atau gelombang 'suara rakyat' yang mendesak agar najib meletak jawatan.
Sokongan itu setakat ini mencecah pada angka 188,349.

Dengan menggunakan angka ini, pakatan menganggap ia mewakili kehendak majoriti rakyat malaysia.

Tapi pada masa yang sama FB yang menyokong najib berjumlah 787,600.

siapa sebenarnya yang punyai majoriti 'suka' dan 'tak suka' dalam angka yang besar ?

kalau perkiraan asas begini pun pakatan tak paham, macamanalah gayanya nak perintah malaysia ? alahai pakatan, matanglah sikit dalam berpolitik. ini stail budak2 laa.....
Kalau tanya sikulup pon belom tentu dapat jawab..

Kesimpulannya fuckatan Rakyat boleh di ibaratkan saperti hampas2 kopi yg tak berguna lagi.. sering mimpi disiang hari .. ibarat mat jenin nak takluk putrajaya ... gila babi sangat nak jadi Perdana Menteri

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

besih bukan untuk anwar.bersih untuk kita semua.sebab itu Marina Tun Dr Mahathir dan pak samad turut serta dalam perhimpunan bersih.
yang kita perjuangkan bukan anwar ..yang kita perjuangkan hak untuk semua.. termasuk untuk ainon tak berblog

Anonymous said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

besih bukan untuk anwar.bersih untuk kita semua.sebab itu Marina Tun Dr Mahathir dan pak samad turut serta dalam perhimpunan bersih.
yang kita perjuangkan bukan anwar ..yang kita perjuangkan hak untuk semua.. termasuk untuk ainon tak berblog

hahaha .. sakit perut ..gelak sakan bila Brutalsolo bercakap macam orang bodoh.Nampak sangat haprak fuckatan rakyat dan balaci2 bodoh d perbodohkan oleh DAPig dan AMbabiga.
Kalau macam tu bermakna anda semua memperjuangkan manusia kafir harbi ambabiga dan DAPig ???
Tak faham ka apa yang saya tulis kat atas tu ::

Dah terang lagi nak bersuluh..
Aapahal kau cakap ni KULUPPP .. sapa dia ambabiga ??? kenapa tak lawan .. dulu pasrael jugak yang buat bantahan besar2an pasal kes Lina joy .. kenapa sokong KapalSink bila dia cakap ..langkah mayat saya dulu kalau nak tubuh negara Islam .. tapi apa tindakan kamu semua .. ada telur .. PUNDEKKK LA KULUP .. PODAHHH .. cakap macam taik. cakap tak serupa bikin .. nak lawan taik kucing !!!

Brutalsolo :: yg terpekik macam beruk gila masa demo ari tu :: REFORMASI ! REFORMASI ! REFORMASI ! apake bendanya ..

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 15 Julai: DAP hari ini meminta kerajaan negeri Kedah yang diterajui PAS supaya menarik balik larangan operasi terhadap 13 jenis pusat hiburan sepanjang bulan Ramadhan nanti, yang dikeluarkan kerajaan negeri itu mengikut Enakmen Hiburan dan Tempat-tempat Hiburan 1997. - Utusan Malaysia
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0716&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm

Kapalsink sudah kasi warning wooo !!

INILAH APA YANG DI PERJUANGKAN OLEH SIKULUP DGN KUNCU2 BODOH DIA. ADAKAH ANDA SEMUA ADA TELUR .. ANDA SEMUA ORANG ISLAM ??? ANDA PENEGAK KEADILAN ??? MENGHALALKAN SEMUA CARA DEMI POLITIK KAFIR HARBI...
Anda semua kena :: di tutup mulut .. di tutup mata dan di ikat tangan .. tak boleh buat apa .. HAPRAK !!!

kesimpulan :: kita sepatutnya berjuang mempertahankan tindakan kerajaan Pas kedah. Inilah matlamat sebenar dan perjuanagn kita.

kulupsakah said...

genting apa macam?

zman said...

Bro...jgn berbahas ler dgn org yg otak kat kepala sendi. Biarkan jer dia bodoh. Kita tak rugi sesen pun..Lagi dilayan, bodohnya makin menjadi-jadi. Bila kita tak layan mmg confirm gila sb org gila jer yg berdialog sorang-sorang nie.

kulupsakah said...

betul, tapi kesian depa ni..kurang kaseh sayang...

Anonymous said...

kesian anonymous,
gagal memahami perjuangan. kami bukan macam kamu berjuang memuja manusia. tak perlu kaitkan anwar dlm apa jua yg kami buat. selama mana anwar sehaluan dengan kami, akan diterima jika tidak, kami akan lawan.
kami bukan macam kamu, pemimpin sembah macam dewa, umno macam agama.

aku nk trgelak apa yg kulup cakap.. huak huak huak .. mmg mulut longkang...

Anonymous said...

“Dulu ayah kami bangunkan tanah hutan ni, bila lepas merdeka, ada ancaman komunis, kita lari ke Gua Musang. Bila reda, kita balik semula dan terus bangunkan tanah ni. Sekarang ni, ancaman kerajaan PAS Nik Aziz, kami nak pergi ke mana?”

“Masa komunis, kita lari tapi boleh balik semula. Masa Nik Aziz, dia ambik terus bagi ke Cina… kami tak boleh balik dah ke sini….”, demikian keluhan daripada 5 orang penduduk Kampung Serasa, Kuala Krai kepada saya sewaktu saya dan Agen Johnson melawat ke kampung mereka, semalam.....

selanjutnya ....
http://kickdefella.wordpress.com/2011/07/18/ancaman-nik-aziz-lebih-bahaya-dari-ancaman-komunis/

Anonymous said...

Satu artikel yg cukup baik utk sikulup dn kawan2 membaca..

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/07/siapa-nak-kulum-lidah-kit-siang.html

Irwan said...

Ada kawan cakap, tour PM ke Britain disambut oleh protes jalanan berbaju kuning di luar istana, pastu dengan tali leher kuning, dan ultimate, queen kuning. Hambik kau Najib...

Karma is a bitch

Irwan said...

brutalsolo, jangan pedulik pun anon ni sumer...

bukan anonymous said...

anonymous,

http://saifulislam.com/?p=9929#more-9929

sian ko

Anonymous said...

siapa yang tertindas..ini bkan bagai negara komunis..besyukur atas kurniaan tuhan..umno bukan agama,,pas juga bukan agama,,

yang agama adalah ISLAM
apa yang penting orang islam perlu bersatu..
supaya kita tidak diperkotak katikkan
bukan untuk anwar
bukan untuk najib
kita harus matang
ini untuk agama
untuk bangsa
untuk negara
yang baik terima
yang tak baik perlu dikekang

jangan kerana taksub pada politik
taksub pada pemimpin menyebabkan kita terima keduanya
kalau pemimpin salah..bantah
kalau pemimpin baik..terima kasih

yang penting rakyat tidak menderita

matang kah anda jika meggunakn kata2 kesat?
matangkah anda bila anda menunding jari antara satu sama lain..
ini lah saat untuk kita muhasabah diri..
lihat pada kekurangan diri..dan nilai

terima kasih

Term Papers said...

Nice and amusing information, thank you for the share.