Saturday, July 16, 2011

mencari Melayu

hari ini ahad hingga khamis aku akan berada di melaka. mencari melayu. mencari kesultanan melayu yang hilang. mencari pencipta slogan " 'ta' melayu hilang di dunia" sedangkan dia sendiri hilang. mungkin ke alam sufi.

kalau kenal aku dan terserempak di sana, sila belanja aku asam pedas.

12 comments:

Isa said...

dah jumpa nanti bagitau... hahaha

Pena Marhaen said...

kalau jumpa hang tuah jangan lupa kirim salam..hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua lebih suka hang nadim

Anonymous said...

Kulup .. x payah cari melayu .. cari lah ISLAM ..

Cuba baca apa yang saya copy dn paste kat komen goblog KULUP di bawah::

Kedah drops Ramadan bar closure plan

By Hazland Zakaria
Jul 17, 11 | MalaysiaKini

The PAS-led Kedah government has dropped plans to enforce a 1997 state enactment that requires bars, discos and karaoke clubs to close during the coming Ramadhan, a state official told AFP today.

The northern state decided in May to enforce closure of all entertainment outlets during the holy month, as stipulated in the state law passed by the previous BN-led administration.

However, the plan drew criticism from entertainment outlet operators, as well as other Pakatan Rakyat components who feared that a blanket ban would alienate non-Muslim voters.

The most vocal has been from DAP chairperson Karpal Singh, who yesterday pressed for the ban be revoked.

Outlet operators have also warned that the ban may cause over 6,000 industry workers to get the axe...
baca selanjutnya di ::

http://blog.limkitsiang.com/2011/07/17/kedah-drops-ramadan-bar-closure-plan/

Kerajaan Kedah d bawah pemerentahan PAS tunduk kepada KAPALSINK .. masyaallah ... Saya sendiri tak faham ajaran Islam yg di bawa oleh PAS.
Kita tolak lah kerajaan BN sbb dah di fatwakan oleh PAS .. BN kafir ..
KULUP ... anda semua menghalalkan cara .. bukan kerana ISLAM tapi kerana hawa nafsu politik demi takut kepada Kafir Harbi..

kulupSakah said...

dah dapat elaun?

mamai said...

cari hang jebat sekali bro

Anonymous said...

elauan tak dapat .. tp dapat habuan RM200 dn baju kuning 1... yahudi soros yg sponsor .. kira halal lah tu..

Cikli said...

berbisa soalan kau...kahkah

Anonymous said...

Aljuburi nak buat revolusi di Malaysia ...wow !
Aljuburi nak buat revolusi kuning. Itu sebab dia memilih warna kuning sebagai simbol. Revolusi itu jika berjaya kelak akan menjadikan rakyat Malaysia menjadikan budaya kuning sebagai routin harian mereka. Contoh boleh dilihat di salah 1 negeri d Malaysia dimana dia sebagai penasihat ( punaisihat) ekonomi telah memulakan projek kuning dengan pemberian lesen rumah urut begitu banyak. Hari hari ini terdapat lebih dari 4000 rumah urut berbanding dengan sekitar 800 ketika BN memerintah.

Pk pk lah wahai mangkuk hayun.. Ampa semua jadi kaldai tunggangan DAPig kafir harbi.

Anonymous said...

KULUP !! anda semua pecacai DAPig .. huak huak huak .. ptuihhhhhhh !.

Kalau macam ni lah .. mampuih hidup balik pon .. aku tak kelapaq nak masuk pakatan haprak ampa.

Sapa yg mendewakan pemimpin .. bukan ampa ka ??? sampai x beqani langsung nak teguq ...

Anonymous said...

WALI SELIPAU MASUK HOSPITAL

Lagi-lagi hospital.
Lagi-lagi sakit perut.
Ada yang doa pecah perut kepada tok guru ke?
Atau doa pecah perut kembali kepada orang yang berdoa laknat kepada orang lain?

kesimpulan... Ini lah balasannya kalau suka melaknat orang Islam lain dari melaknat kafir harbi pengikut setianya...

Anonymous said...

KULUP jgn lah mudah sgt kita nak melaknat saudara sendiri .. perlu igt .. hasad dengki .dendam kesumat .. semua itu mainan hidup kafirharbi. Ingatlah kita akn terima balik balasan ..