Wednesday, December 9, 2009

Anda kuat seks?

"Akak bukan nak cakap dik! Laki akak sejak pakai benda ni, power! Trylah, murah je." akak jual jamu tu menduga kejantananku.

"Mai sini bang. Pakai ni. Sapu kat situ setengah jam sebelum main. Pastu abang rasa sendiri. Gerenti bini abang akan ingat sampai mati!" kata mamat penjual ubat kuat dengan bantuan replika 'punai' saiz besar yang diperbuat dari kayu. Aku rasa macam nak londehkan seluar dia nak tengok camana barang dia.

Aku pun hairan dengan trend orang kita yang tak pernah habis dok sebok bab tenaga batin ni. Dari Viagra ke Tongkat Ali, yang pompuan dengan kacip fatimahnya. Cula tupailah, ball bearinglah..TAK HABEH-HABEH! Paling hampeh ada yang jual depan sarang pelacur. Boleh terus buat praktikal. Takde benda lain ke yang nak difikirkan selain seks. frasa "kepuasan" untuk isteri amat meloyakan seolah2 perempuan jadi bahan keganasan yang tak akan cari lain jika tuntutan nafsunya dipenuhi secukupnya.
Agaknya kita mengalami krisis keyakinan terhadap potensi sebenar kita lalu memerlukan bahan katalis untuk melampiaskan syahwat. hahaha!

"yakinlah pada diri sendiri"


ok, iklan sebentar!




kartun aku di majalah tersebut. layari di sini untuk dapatkannya.

Ir Nizar jamaluddin, Menteri Besar Perak pilihan rakyat bersama Azmin Ali akan merasmikan buku PERAK DALAM KARTUN pada hari Ahad 13 Disember jam 4ptg di lokasi di bawah. JEMPUT HADIR!

9 comments:

dino.yp@gmail.com said...

Fakta : rakyat tidak pernah memilih Nizar sebagai MB. Sultan yang pilih. hamPAS menang kerusi yang paling sedikit di Perak. UMNo menang kerusi paling banyak. jagan jadi nyanyok!

a kl citizen said...

assalammualaikum
saya setuju sungguh dengan awal entri ini...
meluat dan menyampah dengan iklan kuat seks ni
merata tempat ditampal,
sebanyak iklan Wang Segera,
dan iklan tampal tiub tayar motor...

kulupSakah said...

dino,
kalu camtu Najib tak pernah dipilih rakyat utk jadi piem sebab memilih piem dah jadi milik peribadi amno parti rasis yang paling nyanyuk

Pakatan Rakyat Fan said...

dino...

UMNO= Untuk Melayu No Otak

cicitHJHASSANu said...

salam tuan..

awas! tongkat ali boleh menyebabkan hilang selera makan...

pada suatu pagi,seorang isteri bertanya kepada suami,"abang nak makan apa pagi ni? nasi lemak? nasi goreng atau roti telur ke?

suami menjawab "tak payahlah.abang takde selera langsung nak makan,ini semua tongkat ali punya pasal"...

sampai ke tengahari,isteri bertanya lagi."tengahari ni nak makan apa? kari daging? nak masak ikan atau ayam? saya boleh masakkan sweet & sour,nak ke?

suami jawab lagi."tak payahlah,abang masih takde selera makan nih.ini semua tongkat ali punya pasal"..

sampai ke malam,isteri bertanya lagi."saya nak masak cili api dengan kangkung ikan masin,abang nak ke?

suami menjawab lagi."abang takde selera.ini semua tongkat ali punya pasal!!!!!

lalu isteri pun berkata."kalau gitu lepaskan saya,saya nak makan..dah lapar sangat nih,dari pagi tadi tak dapat makan...MEMANG BETUL INI SEMUA TONGKAT ALI PUNYA PASAL,AAAAAHHHHH!!!

u/p: Dino dalova,Umno(suami) telah menggunakan tongkat ali (wang dan media)untuk memeras rakyat(isteri)bagi memenuhi nafsu kebinatangannya.wallahua'lam

maap ye tuan lks...18sx

Nangkubai said...

Wa musiti beli punya ini buku..kepada Dino Umno,Sikit pun menang,banyak pun menang,Yang paling baik jadi macam Jason King Zambry...MB Haram tak tahu malu.

* Boleh linkkan blog wa ke kat blog lu ni bro..blog lu wa dah linkkan.

Anonymous said...

Kpd dino umngok,kami rakyat jelata x pernah pun pilih najib jd pm,yg mmilih ialah org2 umngok yg buta mata,buat apa kami pilih najib yg ada skandal sex dgn altantuya,baik lg kami pilih TGNA..

Term Papers said...

I enjoyed reading your article, thank you for posting.

Jerry said...

This blog is a great combination of suitable and useful information and well-written sentences that will certainly entice your sense and update you about new happening. Here I have found the information for which I was looking for long time.

Term Papers Writing