Tuesday, July 12, 2011

mangkuk-mangkuk hayun.

Perhimpunan bersih 2.0 yang berjaya membuatkan penyokong parti rasuah sasau dan cuba menafikannya dengan mengubah alih isu ke arah lain. hujah bangang mereka gagal termasuklah ulama dan profesor bahalol yang mencari nasi dengan membodek dan menyembah perasuah gagal meyakinkan rakyat.
Lalu keluarlah ayat-ayat Quran dari mulut busuk mereka tentang buruknya orang Islam memilih pemimpin kafir. tu nak sindir Ambigalah tu.
tu jelah yang otak udang depa boleh fikirkan?

apa yang kamu faham tentang 'kafir'?
berapa jenis kafir?
apakah orang Islam takde yang 'kafir'?

Ayat tu menyuruh memilih pemimpin mukmin.
apa beza muslim dengan mukmin?
mukmin tak membohong, merasuah, merogol, meraba dan takut bini.
tu jelah, malas nak cerita banyak. cuma hayati info di bawah:-
taukah anda proses pembesaran seekor chimpanzee sama dengan seorang bayi sehinggalah berumur dua tahun. selepas tu bayi jadi manusia biasa dan chimpanzee jadi chimpanzee. kecualilah beberapa profesor dan ulama terus menjadi chimpanzee sehingga hari ini
penyokong rasuah pulak dari kecik sampai mampus adalah monyet dogol.kih kih

14 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
seblum gua komen n3 ni..gua kumat kamit-kumat kamit -kumat kamit menghafal ayat...kah kah kah..terbaik

cik kembang said...

ayat terbaik taun ni....huhu

Surrey said...

aku tau lah sape orang tu..hehehe..

Anonymous said...

apa yang hang dok lalok ni bangang .. hg ni kapiaq harbi mana ... otak hang dok kat juboq sampai tak boleh nak pikiaq ..

kulupSakah said...

aik bapak marah? nanti kene jual...

Anonymous said...

ambil lah iktibar apa yang Pakcik ni cakap .. Jangan ambil iktibar dari ALJUBURI ...

http://www.youtube.com/watch?v=uqRwnhyCl24&feature=player_embedded#at=54

kulupSakah said...

takkan nak ikut cakap pakcik yg bodoh nii? kan..kan..

lans18 said...

terbaiklah lup........

Sudah tentu aku PAS.... takkan UMNO kot. said...

Kalau kita perhatikan komen-komen dari puak pengganas Pavlov... soalan dan jawapannya skema macam soalan dan jawapan dari buku-buku rujukan PMR dan SPM. Barang kali memang setakat tu tahap pemikiran dia orang. Maklumlah masa dia orang sekolah dulu kantoi lari dari kelas, jadi dia ingat kehidupan pun macam tu jugak... skema.

Anonymous said...

Bro,

1.N3 ko ni pun merupakan hujah bangang macam orang zaman batu duduk dalam gua.

2.Aku kesian dengan ko dan puak2x ko.lagi aku kesian kebodohon ko yang telah membawa anak2x dan isteri kelembah yang paling bodoh ditipu oleh puak2x yang sama je perangai UMNO tu.

3.tahap kesian aku pada ko sehingga terpaksa aku jelaskan pada ayat yang kasar pada ko supaya ko insaf dan menusuk ke kalbu.

4.Aku ni berkhidmat dalam kerajaan dalam N.selangor semenjak pemerintahan BN lagi berpuluh tahun dan dah nak masuk 4 tahun dengan kerajaan baru (Pembangkang). Apa yang ko kata dan kutuk tu sebenarnya sama je 2x5 baik BN baik PR..huuu..huu..tolong jangan jadi bodoh tertipu dengan muka-muka manusia dizaman moden ni.

5.Aku terlibat dengan agensi yang handle duit rakyat dan projek rakyat..aku taulah tembelang muka-muka syaitan UMNO dan PR sama je 2x
5..kadang-kadang yang korang nampak pemimpin tertinggi tu bersih,cekap amanah..(koran puja lah) tapi korang kena guna akal dan mata hati, proksi diaorang bersepah-sepah.mulut macam buaya.proksi ni handle duit bawak lari keluar duit kerajaan.projek RM1, Claim RM5, RM 2 bawak lari untuk disimpan tembolok sendiri,RM1 lagi untuk parti,RM1 untuk sykt, RM1 untuk KOS..aku pun ada ramai kenalan dalam UMNO dan PR..pak cik aku PAS,kariah aku semua PAS,sahabat bisnes dan bersukan aku UMNO ada,PR ada, DAP dan MCA/MIC pun ada..Dulu MIC sekarang semua balun pun ada (Nak cari makan katanya)rahsia ni aku bagi tau ko supaya korang jangan tertipu lah..sudah lah tu..

6.Ko tau kan kita nak ada PRU13?Ko tau tak puak2x politikus PR dan kroni2x melalui pemimpin peringkat state,daerah,PBT,kampung semuanya tengah cari dana PRU13..heee..heee..memang terserlah lah mangkuk2x ni sama je selagi bernama manusia.2x5 dengan puak BN..heee...hee..mana nak cekau duit bro???kalo bukan kena guna salah guna kuasa,guna proksi,guna ali baba...bangang lah korang kena tipu.

7.K.tangan kerajaan je yang tahu watak korang tapi demi menurut perintah..ramai buat diam bisu jeee..sebab tu puak2x korang susah nak menang sebab 2x5 jeee dgn BN...haaa...haaaa..bodoh2x...

8.Korang je berdegar-degar kat luar kena tipu saling bermusuh sesama bangsa dan agama.Yang cari makan guna politik korang tak perasan sebab korang telah dipergunakan.

9.Korang kan tahu PR tu asalnya BN/UMNO juga.Aku bagi tau ko lah puak2x PAS sahaja yang cantik sikit wataknya.tapi itupun malu2x kucing bila tengok duit & Projek rakyat..haaaa..haaa..tapi puak2x PAS ni pandai main silap mata, diorang gunalah program ceramah perdana,ceramah sani sini, program itu ini, kat situ diorang selit projek diorang.nak lagi banyak diorang kutip sumbangan atas dasar jihad perjuangan PAS..alaahhai bro kulup..ini manusia bukan nabilah bro..puak-puak UMNO tu pun bukan nabi..

10.yang jadi masalahnya korang ni jadi balaci..boleh juga jadi gila babi menyokong membuta tuli..heekk..heek...

sambungan

Anonymous said...

sambungan,

11.Tahun ini korang menang dengan demontrasi,next bila ko memerintah pun ada lagi puak demontrasi.sampai kiamat pun tak habis saling demontrasi nak tuntut perubahan politik.rebut kuasa,rebut kekayaan negara..demi demokrasi kepala abah korang lah.

12.Korang tahu tak niat tersembunyi puak yahudi diorang suka tengok kita huru-hara?

13.Korang semua kat luar tu tak tahu apa.Korang boleh tipu rakyat biasa,boleh tipu mat rempit, orang kampung,tapi korang tak boleh tipu orang yang ada pengalaman dalam sistem berkerajaan. semua masalah yang ko sebut tu sebenarnya tak akan selesai walapun tukar pemerintahan sekali pun.

14. Turunya imam mahadi dan kiamat je barulah semua manusia takut dan mengelabah nak jadi baik.Aku percaya gerombolan demontasi tu sebahagiannya ‘masyuk’..paling bodoh pun dapat duit minyak+tambang.yang banyak ‘poyo’ lebih muka-muka yang nak rebut jawatan & kuasa, koman2x dapat jadi calon PRU13..ini semua permainan politik boleh ‘baca’ lah bro.

15.Yalah…mana tau lepas demontrasi, darurat,kerajaan baru ambil alih.tak kan bro kulup masih kekal macam ni. Paling koman pun biarlah ‘berbaloi’ anak bini diangkut sekali ‘pengorbanan dan ‘perjuangan’ mesti ada bayarannya. Manalah tau dapat jadi ketua cawangan atau AJK makan, atau AJK tulis kartun..huuu..huuu..lepaslah tekak anak bini..eeehhh..macam sama je peragai gila babi puak UMNO..DSAI dah tentulah jadi PM..mana maunya dia jadi TPM ke,penasihat ke.Nik Aziz jadi Penasihat Agama Negara,Haji Hadi TPM 1,Lim Kit Siang TPM2. Lepas tu dalam setahun masing2x start nak rebut kuasa,nak rebut projek gak, nak ali baba projek,nak cari dana parti,dana sendiri,dana PRU,…paling best puak cinalah,…semua dia boleh beli termasuk maruah melayu..ini perangai dari merdeka sampai kiamat pun tak habis…bodohlah korang…

16.Sekarang korang sokong ambiga tu, memang PRU dia dapat jadi calon dan dapat plak jadi ahli parlimen..apa lagi dia bentanglah memorandum kesamarataan agama di dalam Malaysia yang dia perjuangkan.masa tu Nik Aziz,hj.Hadi dan semua kepala haji angkat tangan setuju..eloklah tu..kalo tak setuju nampak plak tak sependapat dan sehaluan nanti..tak samapi setahun pecahbelah balik..politik ni busuk lah..

17.Yang aku heran dan kesian, dah boleh faham politik ini busuk, boleh ko angkut anak bini ko..kesian…apa nak buat tu anak bini ko..bukan anak bini aku..haaa…haaaa..

18.Taubatlah bro..pi mengaji,pi bawak anak-anak terapi,banyak2x sembahyang hajat,kumpul duit pi haji dan berdoa depan kaabah mohon diberi petunjuk dan diberi kesihatan yang baik kepada anak2x. mana tahu berkat doa dan berkat menjauhkan diri dari kekotoran dunia..perubahan berlaku pada anak2x..haaaiii…manusia..manusia..

Anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa.

Anonymous said...

Depa percaya kat ALJUBURI lagi ????
Aljuburi oh aljuburiiiiii ... ada juga mangkuk hayun bodoh yg sokong hang..

kulupSakah said...

keh keh keh... kutuklah lebih sket, tak power pon.elaun xdpt lg ke?

Anonymous said...

sket2 jadi lah kulup ... janji berbisa .. Ealaun RM200 dan baju kuning blom dpt lagi ..