Monday, July 18, 2011

untuk budak bangang!

entry ini untuk kawan-kawan umnoku yang bodoh macam kuali burger: sibuk korang kata PR ikut Ambiga kafir, Najib jumpa pope kapir minta nasihat tentang permasalahan dunia tu kira camana lak? apsal senyap?

48 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

pemecah berita..wakaakakah

ghostdart said...

kalo Najib, istilahnye mengeratkan silaturrahim antara agama demi keamanan sejagat tu.....

Anonymous said...

bro,

1.faham pun! ikut ambiga kafir korang pun ikut kafir,ikut najib jumpa pope pun jadi kafir..

2.yang korang bodoh pi ikut diorang nak join kafir tu buat apa..korang pun bodoh dan bengap..

3.ikutlah kata akal dan hati yang suci yang allah bagi..jangan korang percaya kepada keduanya melainkan korang kena percaya dengan Allah,nabi dan rasul,Malaikat,Al-quran,qada dan qadar serta hari kiamat..

4.apalah korang..2x5...5x2...paku dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih..habis Nik aziz Jumpa Tuan paderi,Tokong Buddha, atau Nuar berahim jumpa segala jenis kepala zionis tu apa kes??Najib usah kiralah sebab mungkin kiblat dia kat sana.Ini yang kiblat kaabah pun sama juga..lagi jahanam..

5.Kiblat korang mana plak??pungkok nuar??pungkok ambiga??pungkok Lim Kit Siang??Pungkok najib dan rosmah confirm korang tak follow punya...hhuuuu...huuuu..last sekali pungkok bini jelah yang ok??

6.Bro, aku tak ada blog...korang tinggal jelah komen dalam ruangan komen ni.nanti aku follow..maklumlah Allah tak buka hati aku untuk memiliki blog..huuu..huuu

anon tanpa nama-ikhtiar selagi beryawa.

Sudah tentu aku PAS.... takkan UMNO kot. said...

Depa ni ingat kita ni macam depa (UMNO) memuja pungkoq... Kita tak kisah pungkoq sapalah... kita ikut pemikiran siapa yang sihat.... pemikiran siapa yang benar, pemikiran siapa yang lebih dekat kepada ajaran Nabi dan agama Allah.

Bodoh punya UMNO... bodoh lagi orang yang membelanya.

kulupSakah said...

kiblat mereka pungkoq, Tuhan mereka dalam pungkoq..kah3

soalan terakhir untuk pecacai umno: dah dapat elaun?
(seorang kawan aku di sana kata jika blogger bagi respon kat mereka, mereka akan dibayar elaun. so mari kita bagi respon supaya elaun mereka bertambah, boleh sara anak bini)

Anonymous said...

sudah terang lagi bersuluh, UMNO mempergunakan agama tuk menipu melayu yg kurang pengetahuan, terutama dalam bab agama, demi kelangsungan agenda parti dan kepentingan diri,...

Anonymous said...

Ikut Ambiga tak lah sampai taraf Kafir, tetapi menyakong agenda Puak kapir, dan bergumbira dengan agenda puak kapir ni. Nik Aziz pun pernah jumpa Sami Buddha, tak jadi masalah,orang PAS masih anggap Nik Aziz Tok Guru. Yang jadi bangang ni ada segolongan budak bangang yang menyokong peliwat tegar.Ini baru betul-betul bangang.Air mani dalam lubang jubur masih tak mengaku. Kote dah terang-terang tepampang dalam video masih tak mengaku. dan budak-budak bangang ni masih sokong. Mat Rempit pun kenal mamat kote bengok tu, cuma puak bangang tu je buat buat tak kenal. he he he.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kalau mereka dapat elaun kita kasi layan komen dia orang.. ni kira macam bantu orang jugak ..
dah macam tu punca rezeki kita tolong apa salahnya...

kulupSakah said...

brutal,
ye! tolonglah sedara kita ni carik makan wakaupon dia suka tulis ayat2 suci jubor

Anonymous said...

Bro,

1.T.kasih.

2.Memanglah ada elaun..yang bagi puak2x korang juga..yang nak kan projek atas nama bantu parti...heee..heee??2x5..5x2 dengan BN..

3.tak kan korang tak dapat kot sekupang dua..macam tak biasa jee..kan aku dah komen paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih..

4.Bro, aku bagi komen ada jugalah gaji jalan walaupun sikit..top up sikit partime.korang hari2x update blog je,pastu pergi demontrasi sini,hadir ceramah sana, buat aktiviti itu ini....apa kerja korang sebenarnya??komisen dari setiap hit pengunjung ke atau ada orang support lu orang hentam kerajaan.

5.Lu orang memang dapat upah ke?siap boleh bawak anak bini pi hotel menginap masa demontrasi,belanja beli t-shirt,bagi sumbangan untuk parti lagi,belanja anak2x bawak pi demontrasi lagi..ish..ish..bisnes apa korang buat???

6.Orang lain kerja buat jalan,buat kilang,buat itu dan ini.ko kerja aku tengok buat kartun kritik kerajaan,tulis cerita dan cerpen kritik kerajaan,hadir ceramah..dan lain2x..yang tak memberi faedah kepada masyarakat langsung..pun boleh hidup anak pinak..apa tak dapat upah ke???haaaa..haaa.,selama ni ko hidup menyara diri dan keluarga bukan dengan upah ke???fikir balik dari mana upah tu datang???adakah 100% bisness atau atas kapasiti menulis dan menghentam kerajaan atau lain-lain sumber yang orang lain tak tahu???korang pun buat-buat tak tahu, malah malu nak bagi tahu..Ini dunia kehidupan manusia kita dah boleh faham sangat..sebab memang kelahiran dari nabi adam lagi..

7.Tu la aku dah kata paku dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih sama lah dengan pemimpinnya sekali..

8.Bro, ko tak risik2x ke azmin ali sekarang dia senyap jee..????bantulah dia bagi aktif sikit dan bersuara lantang..koman2x dia boleh bantu tambah peruntukan belanja anak2x ko.

9.harap korang sedar dan cermin dirilah yaa...renung muka anak2x tu..selami hatinya..tatap mukanya disubuh hari..ada sinar sebenarnya tapi kita terlupa apa sebenarnya hikmah atau tugas kita sebenarnya yang perlu kita lakukan..bila terlupa kita hilang fkus dan lebih kepada memberontak dan terus menyalahi orang lain..syaitan pun berbisik..korang bagi hancur je sesama bangsa dan agama islam ni..itulah yang korang akan lakukan demi menegak demokrasi alaaa...yahudi..

anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa

Anonymous said...

Kepada sikulup bangang yg masih tak faham2 dan mencari erti kafir harbi yg melingkupkan ISLAM

Apa guna kita berkerjasama dgn kafir harbi semta2 utk menjatuhkan saudara Islam sendiri..kerana agama Islam itu sendiri yg menuntut utk tidak melakukan nya.

Anda bersengkongkol dgn kafirharbi yg secara terang2 menolak Malaysia menjadi negara Islam .. dan isu murtad LinaJoy.

Siapa peneraju utama demo bershit kalau tidak Kafir Harbi.

Kalau najib berkerjasama dengan kafir harbi pon ada lah atas semangat keamanan dunia sejagat kerana itu sudah d tuntut agama .. bukan atas dasar merusuh .. memecah belah umat serta menyusahkan orang lain.

Terlalu byk bezanya ..

Contoh paling ketara anda tunduk kepada kemahuan Kafir Harbi ... sila baca ::
http://mymassa.blogspot.com/2011/07/terbukti-dap-tolak-perjuangan-pas.html


Sikulup .. tolong bagi jawapan yg bernas tentang perkara diatas . Untuk Ugama atau untuk politik kafir harbi

Cikli said...

kahkahkah
sejak bila lu buka kelas tuisyen fardhu ain untuk yang belum dewasa ni lup

Anonymous said...

KULUP ::

anda dan teman haprak andalah yg memuja pungkok ALJUBURI.

Cuba kita perati betul2 wajah orang yg melakukan seks d luat tabii.Muka aljuburi langsung tak ada seri. Tengoklah muka dia .. muka sumpahan .. muka lahanat. Andalah pemuja dia .. hahahahaha ..

p/s : dh biasa kena kot .. aptutlah dok sokong sgt..

Anonymous said...

Cikli said...

kahkahkah
sejak bila lu buka kelas tuisyen fardhu ain untuk yang belum dewasa ni lup

semenjak kena jubur dgn aljuburi

Anonymous said...

Saya ada satu cadangan ::

Apa kata kita tukar nama blog ni
KULUPSAKAH ALJUBURI

WOW !! hebat2 ....bole dpt blog terbaek .. huak huak huak

kulupSakah said...

haa...kan depa ngaku dapat duitkan? sah bagi makan anak bini dgn duit mengampu dan memuja jubur. lepas tu dia iingat kita ni pon spesis jilat jubur macam dia kahkah!

opss..kawan2! teruskan mengomen supaya kawan2 jubor ini dapat elaun.lapar anak dia nanti...

hisy! manalaa azmin ni tak bayor2 lagi duit aku nih...

Anonymous said...

KULUP kalau sebut pasal JUBUR suke sgttt .. hahahaha .. sampai pertanyaan kita pasai kerajaan kedah di haprak oleh DAPig pon dia buat tak tau ...
KULUPALJUBURI .. bawa anak bini p buat demo .. terkangkang kangkang .. terhayun hayun .. macam beruk. Baguslah .. apa pun bapak bodoh ..

azmie said...

walopun kau tak dak nama mcm anak haram di jasin tu, aku totap sokong kau. mmg terok betoi krajaan kodah ni, ada ka patut azizan pi lanjutkan tempoh bukak kelab dangdut sampai pukul 3. cuba tengok ali ketam di melako celako tu, semua hiburan diharamkan. idoppp mlayo. idopp ajibenedict

Anonymous said...

kesian kt pemuja umno...

marahkan najib jumpe pope vatican dihamburkan kemarahan di dinding2 dan syiling di atas katil.

apakan daya tiada dosa pahala...janji masyuk!

Lembu lagi codek,tak payah puji tuan dia hari2 dapat makan..bila cukup haul buat korban dan aqiqah,jadi tunggangan ke padang Mahsyar..

yang terus bersedih..lembuno

-mah balik kampung-

Anonymous said...

Berita ini secara langsung mendedahkan kebodohan peserta BERSIH.

Kenapa perlu berarak kalau boleh hantar secara aman. Hanya 2 orang diperlukan untuk sampaikan memo kepada DYMM SPB YDP Agong.

Tak payahlah nak sewa hotel berhari-hari semata-mata nak elak road block polis. Kan dah rugi duit. Dah la satu bilik duduk macam sardin semata-mata nak turun perhimpunan haram. Itu cerita yang datang dari pantai timur dan utara. Yang di Lembah Kelang, sanggup tempuh beberapa sekatan jalan raya dan kesesakan demi menghuru harakan KL. Kan elok kalau dari awal hantar memo macam ni je.

Orang ramai pun tak susah. Peniaga pun tak rugi. Polis pun tak habis duit kat bom asap dan meriam air.

Macam-macam dunia. Dah ada cara senang pun nak susahkan diri sendiri.
ikuti kisah seterusnya ke link berikut ::

http://mymassa.blogspot.com/2011/07/khas-untuk-peserta-demo-bersih-yang.html


Yg paling bodoh haprak ~~ kaplah jingga... mereka2 yg bawa ank bini p buat demo. Sebiji mcm PELAQ.
Bini p dok huha huha .. siap kena raba lagi dlm dok ramai2..
Ada otak ka ??? Bingai Samdol betul la puak2 kafir harbi ni. Sampai tak boleh nk pk secara rasional. Ada akai ka ??? Akai letak kat pungkok !!

zuraimi said...

hahha.... kepada yg mengatakan anwar tanpa 4 saksi... semoga Allah mengazab kamu diakhirat... jika kamu bukan berada di pihak yg benar...

Anonymous said...

KEDAH OH KEDAH .. MANA P PECACAI BANGANG YG DOK BUAT RIUH RENDAH CAKAP PASAL ISLAM . MANA PI BACKUP AMPA SEMUA .. KAFIR HARBI KASI WARNING !!! SEMUA PECACAI LARI LINTANG PUKANG .. LANGSUNG TAK ADA TELURRRR. PODAHHHHHHH LAGI TERUK DRPD YANG ADA SEKARANG. PODAHHHHH KULUP SAMDOL .. CAKAP POMPANG POMPANG MACAM DIA HERO SGT KONOINNYA ... PIGIDAHHH ... HAUSIAU...PTUIHHH !!!

Anonymous said...

zuraimi said...

hahha.... kepada yg mengatakan anwar tanpa 4 saksi... semoga Allah mengazab kamu diakhirat... jika kamu bukan berada di pihak yg benar...


Daei podahhh Zuraimi .. kalu jubur lu betul2 kena hentam .. saksi tak dak .. lu mau duduk diam ka. Lagi ada laen cara .. Islam tidak menganiaya mangsa rogol .. akai ada ka...
Seorang lagi pecacai bodoh dok buat haru kat sini ...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apa macam mca saman kerajaan kelantan sebab tak benar kan judi..mana pegi pejuang bangsa dan agama tu

memang benar si siful tak perlu saksi sebab dia mendakwa ke atas dirinya.. tapi untuk kita semua , kenapa nak mengata anuar kita ada saksi ke?... dari segi akal senang kenak suruh orang londeh seluar dan lepas tu lepak lepak minum kopi dan makan karipap pulak

kulupSakah said...

seronokkan layan orang bodoh? menghiburkan hati yang lara... nak buat blog sendiri tak reti, pastu xde org nak tengok, tu yg meraban kat blog org..tapi kita bkn pelir kontot mcm depa, kita siarkan walaupun kta bole blok sama dia..

sebab kita hensem dan bijak.
depa bongok dan haprak.
kepala dok ingat jubo je...hak hak!
mereka sangka aku jawab komen ni sebab aku sakit hati, walhal aku nak bagi depa elaun supaya anak biini depa terus hidup dgn hasil duit mengampu...
senyumlah!

Anonymous said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apa macam mca saman kerajaan kelantan sebab tak benar kan judi..mana pegi pejuang bangsa dan agama tu

memang benar si siful tak perlu saksi sebab dia mendakwa ke atas dirinya.. tapi untuk kita semua , kenapa nak mengata anuar kita ada saksi ke?... dari segi akal senang kenak suruh orang londeh seluar dan lepas tu lepak lepak minum kopi dan makan karipap pulak



Gua nak tanya sama lu la bro bangang ..( sebagai Contoh )
Kalau bini lu sendiri kena rogol oleh seseorang.. sedangkan lu sendiri yang nampak .. tanpa 4 orang saksi
.... lu mau duduk diam ka ??? Lu binatang ka lu manusia .. sampai dayuz membiarkan perogolan berlaku. Lu mana mau cari 4 saksi .. Bahalol bengap..!!!
Sebab itu untuk keadilan .. kita guna kaedah hukum dunia .. kita guna DNA 100% tepat. Bengongg !!

Anonymous said...

itu pasal la ALJUBURI gabra bila nk ambil sample DNA . Bila dtg bab2 macam gini baru lah nak guna undang2 Islam.
Masa menjubur tak ingat tuhan .. masa maen dgn China doll.. jugak tak ingat tuhan.

Bro kulup dan rakan2 ..hari ini hari siful ... kita gelak sakan kat dia .. kita cerca dia .. kita hina dia .. kita kata dia penipu .. tp kita sendiri tidak tahu dia di aibkan oleh manusia sial.
Allah maha kaya .. bala ada di mana2.. satu hari mungkin anada semua kan mengalami nasib yg sama .. kalau tidak anda .. isteri anda atau anak2 anda atau saudara anda sendiri..
Fikir2kan lah .. dimana anda semua nak mengadu .. nak tunggu 4 org saksi ???

Janganlah anda sampai tak tahu apa2 langsung .. dungu ..bengap ..dan bahalol...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apa macam mca saman kerajaan kelantan sebab tak benar kan judi..mana pegi pejuang bangsa dan agama tu

tak jawab ke? kah kah kah

Anonymous said...

geli hati rase..kah kah kah..

Unknown said...

kenapa ada pencacai amno yg bodoh piang cuba kaitkan rogol dgn 4 saksi ni? korang belajar dr ustat mongol ka? korang pakai kitab apa ni. 4 saksi hanya utk kes zina. kes rogol islam tak pernah mintak 4 saksi.

A dgn B berzina maka C perlu bawa 4 saksi bila tuduh A dan B berzina. sbb itulah dlm kes mahkamah syariah kita susaha nak jumpa jab agama bawak kes zina. jadi org amno bodoh piang gunakan otak kat lutut kome tu utk fikir kenapa kes zina jarang2 kedengaran.
korang pernah jumpa ke kes A dan B berzina tiba2 B menuduh A berzina dgn dia hahahhhaha

A merogol B. B atau C boleh buat repot ttg A merogol. tak perlu 4 saksi. Boleh guna bukti2 sains atau apa saja yg berkenaan.

Irwan said...

Nampaknya, point utama orang BN ialah kesekongkolan PAS dengan DAP.
Point utama orang PR pula ialah keadaan orang BN yang tak mahu berubah.

pepehal pun, ingatlah kengkawan...musuh yang utama ialah setan dalam diri kita ni. Bukan Bro Kulup, bukan BN, bukan Anon mahupun lubang jubur sesapa.

Ramadhan dah makin dekat ni weyhhh.

Dah! Jom saling bermaafan!

Anonymous said...

paloibinmulau mangkok hayun

Aljuburi pernah mntak 4 orang saksi jika mahu mensabitkan beliau .. ni apa ni .. mangkok .. bahalol..

Anonymous said...

mai kita tengok hak ni ramai2 .. tolong bagi pendapat ::

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3myU-d5vDWU#at=233

Anonymous said...

quote:
Gua nak tanya sama lu la bro bangang ..( sebagai Contoh )
Kalau bini lu sendiri kena rogol oleh seseorang.. sedangkan lu sendiri yang nampak .. tanpa 4 orang saksi
.... lu mau duduk diam ka ??? Lu binatang ka lu manusia .. sampai dayuz membiarkan perogolan berlaku. Lu mana mau cari 4 saksi .. Bahalol bengap..!!!
Sebab itu untuk keadilan .. kita guna kaedah hukum dunia .. kita guna DNA 100% tepat. Bengongg !!
July 20, 2011 9:18 AM

anon ni
1. tolong tanya Allah masa kat Yaumul Mahsyar, awat Allah buat aturan yang pelik:
2. Hang clear tak ttg bab Hudud i.e zina, qisas, diat, lian, qasaf, etc etc?
Tak sama antara zina dan rogol.

by: Jongang Bangang

Anonymous said...

JIN IPRIT dapat anugerah pelakon terbaek ::


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Taoe1xIJM1Y

Anonymous said...

Jongang Bangang ::

Tolong p cakap kat ALJUBURI ..

by jongang bongok

musuhamco said...

pencacai amno cakap mcm org gila..pengampu bersifat sewel..

Anonymous said...

Bro kulup dan kawan2x bro kulup,

1.taubatlah.korang tengok tak polis kuarkan video perjuangan korang menuntut keadilan bersama ambiga,DSAI dan segala bapak2x pembohong.Korang semua kena kencing wooo...siap anak beranak pun kena kencing.aku simpati sangat dengan korang bro.

2.simpati aku tu sampai aku luahkan apa rahsia sebenar yang aku tau sebagai kakitangan awam.Kalo ikutkan salah tu aniaya kat diri aku je tu.tapi kesian kat korang bersusah payah berdemontrasi sampai ada yang mati tu.

3.Aku sebenarnya tak kisah pun siapa DSAI,AMBIGA PAS,UMNO,PKR DAP..tapi yang aku kisah korang ni bangsa melayu mudah kena tipu dan tak ada pendirian sendiri langsung.tak boleh beza mana yang baik..mana yang patut didahulukan.

4.Bro..lagi sekali aku jelaskan..tengok muka anak2x dan isteri tu..selami hati dia adakah perjuangan ini yang sebenarnya dia nak..atau ko je ngada2x memberontak salahkan orang lain???sampai sanggup angkut anak bini??nasib baik anak tu tak apa2x..masyallah.

5.Ko kulup sebenarnya Allah bagi tugas khas pada ko melalui anak2x ko tu.Tugas khas tu takanlah sampai menghancurkan kepimpinan bangsa sendiri,merosakkan negara dan menyusahkan orang lain.

6.Ko harus fokus kepada keluarga ko dan nasib keluarga ko.Ko kena pastikan jalan terbaik untuk masa depan mereka.bukan membawa mereka kepada generasi pemberontak macam ko.Kalo begitu nanti manalah tau zaman puak2x korang pulak jadi kerajaan..dia pun jadi pemberontak sama..masa tu ko dah tua..tengok jelah boleh...lepas tu ditangkap ISA.kena bom pemedih mata..masa tu mungkin Guan ENG jadi PM..dia kata'ini anak melayu cilaka kasi lawan sama kita'kasi tangkap masuk ISA lah'..padan muko ko kulup.

7.Bro, soalan terakhir aku..cuba ko tanya penyokong dan kawan2x ko. kalo ko mati masa demontrasi tu hari..adakah ada orang/penyokong/kawan-kawan ko akan memperjuangkan anak2x bini ko??tanya setulus ikhlas tau..kalo diorang dengan serentak menjawap dengan kuat malah boleh menitis air mata'YAAAA..kulup demi bangsaku dan agamaku akan aku jaga isterimu dan anakmu sehingga terjamin masa depannya'.jika mereka teragak2x dan toleh kiri toleh kanan pastu jamin hulur RM1k-2k duit khairat,pastu tolong agihkan wasiat,tolong claimkan insuran...baik ko blaah laaa...

8.Kalo setakat pertolongan itu je..nenek,pak sedara anak2x ko pun boleh tolong..heee..heee..ini ikhlas ni...

9.ko Percayalah dengan puak2x ni sama 2x5 dengan UMNo juga..ini komen terakhir untuk topik demontrasi.kalo ada yang sesuai aku masuk komen lagi..insaflahhh..renunglah muka anak2x tu lepas sembahyang subuh masa diorang tengahk nyenyak tido.tanya dalam diri..'Inikah yang aku perjuangkan dan inikah amanah Allah pada aku'Adakah hati nurani anak2x aku memang mahu aku begini?????jika dulu ibuku melahirkan aku untuk menjadi insan berguna dan berjasa untuk negara serta agama..tapi kini??? adakah aku juga mahu melihat anak2x ku berguna dan berjasa pada negara atau menjadi pemberontak yang menyusahkan banyak pihak??tanya..kulup..tanya...??

terima kasih kerana sudi menjawab komen.berapa pun upah yang aku dapat usah diambil kisah kerana ianya untuk anak2x aku dan generasi aku..untuk generasi ko macam mana..hidup tanpa bantuan langsung terutama dari kerajaan korup yang ada sekarang???sekarang anak bini ko hidup dari zaman tok nenek ko semua guna kebajikan Lim Kiat Siang,haji Hadi,Nik Aziz,DSAI????sampai ko lupa nak bagi tahu kepada zaman mak bapak ko lagi bahawa semua kemudahan yang ada sekarang termasuk keamanan yang ada adalah hasil kerajaan 'korup'..kalo gitu duduk dalam hutan la ko lup.. suci dunia akhiart...huuuu..huuu.ceeermin diri luupppp..

anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa.

Anonymous said...

MAT SABUN kantoi ... jgn tipu rakyat..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z2kdJ8qM_oA

Anonymous said...

Untuk kesedaran Sikulup ::

http://www.youtube.com/watch?v=7grtuxv7EyY&feature=player_embedded#at=24

kulupSakah said...

selamat menjilat!

Anonymous said...

kulupSakah said...

selamat menjilat!


SI KULUP dan teman2 yg bahalol !! ..selamat menjilat jubur ALJUBURI ..

Anonymous said...

Memang puak-puak UMNO ni pemuja jubur. Di dalam otak mereka perkataan dan bayangan yang wujud adalah jubur. Sehingga dijadikan sebagai wirid harian.

Sesungguhnya UMNO hidup dengan penuh konfius... barang kali mereka ni konfius sejak tadika lagi.

UMNO sesat lagi menyesatkan.

Cenangau said...

Hangpa silap... Najib berdakwah kat pope tu, ajak pope masuk Islam...

Anonymous said...

Anony 7.01pm

Aku takut tiba hari nya anak2 mu atau keturunan mu(jika ada anak dan keturunan)akan melakukan perkara2 yg selalu engkau sebut sebut kan tu..

tapi bagaimana pon aku mendoakan engkau dan keturunan kau tidak menjadi begitu.semoga engkau akan menjadi manusia yang berfikiran waras..

-kiu-

Anonymous said...

Puak2 pecacai sialan Pasrael dan Parti kelentong rakyat sebenarnya telah di himpit dgn masalah seks d luar tabii ketua mereka. Mereka dah taksub ..sehingga redha dgn apa yg d buat..halalkan cara dan penjam sebelah mata. Oleh sebab tak dpt nk pertahankan tuduhan benar ini maka mereka pon melompat2 macam beruk sakai menuduh org lain pulak.

ALJUBURI .. itulah pemimpin mereka yg mereka puja macam Tuhan.

Amcek dan kehidupan said...

wah....banyak income bulan ni.

wakakakaka....

jangan berenti komen lup. karang ape anak bini deme nak makan.

Term Papers said...

Interesting one, keep it up.
Term Papers