Saturday, October 10, 2009

Ayuh sokong Isa Samad!

Demi ketuanan rasuah teknikal, aku merayu semua pengundi Bagan Pinang mengundi Isa Samad kerana "satu undi anda bermakna satu undi untuk menghalalkan rasuah!"..

Tahniah! Selamat menjadi Yang Bangsat semula Isa!

12 comments:

penyapu sial said...

ha ha ha...superimpose ori yang tak menjadi...beb...jgn tertipu dgn brader nih...gua pun leh buat camtu...

ha ha ha...dia nih penyokong che det nyanyuk tua nak mampos... kot...tak kan la...larat nak sokong isa samad yg dah boroi dengan rasuah...

betul...isa samad kalau menang..dia jadi YB balik..YANG BANGSAT...bravo...!!

daLyaanoon said...

perlu ampun dosa Isa!

Anonymous said...

Mengundi, membela, menyokong peliwat di laknat tuhan.

cicitHJHASSANu said...

mampossssssss amenoo!!!!

Anonymous said...

Penyokong, pembela golongan peliwat telah di tolak olah rakyat, rakyat tak mahu terlibat dengan pembela peliwat. Meliwat membawa laknat. Untuk orang Islam PAS ,PKR dan DAP renungkanlah nasib sebagai penyokong golongan peliwat. Isteri Nabi lut juga mendapat balasan Tuhan kerana membela golongan ini.

sediaraja said...

bro LKS..jalan belakkang ko tu baru turap ke?

jorevo said...

hoooo hoooo
berjaya juga BN.
syabas TS Isa.
teruskan imej bersih mu yang menjadi ikon BN.

1 M'sia
1 Isa
1 dosa.

JEJAKA said...

TS Isa nak taubat ...tak leh ke?
Nak berubah baik pun tak leh ke?
Udah udah le PR....
Gi la menoreh, lama ko tak menoreh.

umnoanakharamjadah said...

Sayang.....kalau kepala otak kita tersumbat macam-macam perangai dapat dilihat....

Ada orang yang jadi jutawan segera kerana menjadi kroni atau sanak saudara atau saudara sepusat sepusing dengan pemimpin atasan umno...usahkan kempen untuk umno...letak bendera umno depan rumahpun haram tak buat.

Tetapi ada orang...kerja macam nak bunuh diri kerana slogan HIDUP MELAYU umno...lekat poster umno...koyak poster Pas....bakar poster PAS...ketuk kepala orang PAS...mencarut,kutuk pemimpin PAS..paang bendera keris dan dacing dari laur pagar sampai ke dapur rumah....tapi hidup makan pagi kais pagi....

Itulah yang dimaksudkan dengan kepada tersumbat.....

Term Papers said...

Nice blog, it's quite informative for readers.

daniel john said...

I must say that overall I am really impressed with this blog.It is easy to see that you are passionate about your writing. If only I had your writing ability I look forward to more updates and will be returning.

Custom Term Papers

Jerry said...

Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about information and love learning more on this. If possible, as you gain expertise, It is extremely helpful for me.

Term Papers Writing service