Wednesday, July 21, 2010

alahai tok serban dengan tok peti..

wahai tok serban dan tok peti biarlah cerdik sikit..

Ini bukan soal gaduh sesama Melayu-Islam..
Ini soal bergaduh dengan perompak, perasuah dan penzalim..
tak reti-reti?


kalau nak tolong Melayu- Islam senang je..
tolong Melayu Kelantan yang ditarik subsidi minyaknya dan..
tolong dakwa sedara semelayu-islam si Anwar Ibrahim di mahkamah yang mana undang2 yang diamalkan di bawah undang2 Islam..simple!

tak reti-reti?

8 comments:

Al-Bakistani said...

bukan tak reti.. tp dato rozali syabas dah ada kat belakang... buat-buat tak reti la puak2 ni...

Anonymous said...

Bhai...

Punyalah simple macam tu pun dio orang nak pusing-pusing....

D'ayo

C++ said...

Bhai LKS...

Diorang bukan tak erti... tapi diorang pentingkan perut dan bawah perut jer...

Edyes said...

salam tuan, minta bg laluan utk artikel ini.

Terima Kaseh

Anonymous said...

kita ni namanya negara islam (kata Mahathir) tapi undang-undang tetap ikut british.....Skrg ni umno sibuk nak berpadu dgn pas.kononnya untuk islam.Kalau dah gila kuasa tu apa saje sanggup dibuat.Cerita tamil pun tak macam ni.Dulu kutuk kaw2 parti pas skrg ni sibuk nak berpadu.Muka x malu....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kena sekolahkan balik

mountdweller said...

Nampaknya walau pun seorang Mufti masih belum kenal 'Taik Ayam'. Kesian!

yobleh said...

teman rase dua-dua tu dah rabun $$.