Thursday, July 15, 2010

bila aku malas..

aku malas sekarang nak apdet blog,
malas nak ulas bibir najib yang seulas,
haha............tutup akhbar PR sebab takut siar cerita nama dia disebut di perancis waktu Bala ditemubual di sana
tutup paper PR sebab takut kecoh barang naik,
barang dia memang asyik naik je..
aku malas komen bila menteri kata telur cukup untuk raya ni
telur dia pun kuncup bila najib umum 1malaysia walhal dia pun tak setuju
aku malas nak nyampuk bila senatak membebel dalam fb dia kata anwar peliwat dan azmin dayus bagi bini dia dibelasah anwar..
aku malas nak cakap kalau aku kata dia pun kaki bedal bini orang
dan bini dia dibedal kawan sendiri..
boleh ke kata gitu? betul tak betul bukan penting sangat
asal boleh kata
asal boleh bohong sumpah
demi agama Islam yang sangat Zul Nodin cintai..

aku malas layan tulis aku malas nak ulas aku muak dengan puak2 yang membawa aku turut jadi malas..
esok hari jumaat, aku malas dengar khutbah yang memalaskan..kalau aku pompuan aku pasti tipu kata aku period..aku malas kau tau..
aku malas layan kerenah birokrasi yang nak tunjuk kuasa dia pada aku..
aku diajak 'bermain' aci-aci dengan mereka..jawab surat itu jawab surat ini..
tunjuk sebab, tunjuk sembab, tunjuk punai, tunjuk unjuk jari telunjuk..

aku malas kau tau aku malas...malam ni malam jumaat..
aku malas!

5 comments:

Al-Bakistani said...

malas malam jumaat ini mengandungi maksud yang pelbagai.. :)))

Anonymous said...

Jangan malas berdoa cukuplah Bhai... walaupun masih belum-belum termakbul

D'ayo

Anonymous said...

cuba dengar lagu kump dr spore, teachers pet tajuknya "malas" vokalisnya maman, melodi best lyric pun best. cari lagu tu dlm 4shared.com

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku malas nak comment

WanBeruas said...

..lagu Malas yang lirik oleh Bob Lokman tu punya makna yang amat dalam..dulu aku suka sangat nyanyi lagu tu..