Wednesday, September 22, 2010

Di situ (sekadar persoalan)

jangan cerita pasal stroke, angle, komposisi atau teknik..aku hanya mahu menghantar persoalan melalui cerita ini.
itu saja.








masih ngeri dengan jeng jeng jeng..

6 comments:

tempayanbudu said...

terbaik dan sampai mesejnya..

kulupSakah said...

apa mesejnya?

ummu asiah said...

rasanya mcm dah tahu apa kesudahan jeng jeng ni...tapi suspen gak ni...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tengok niat dia yang last...mau jadi baik ke mau jadi jahat..
jika niat mahu buat dosa sudah putus di hatinya walaupun tiba tiba mendapat halangan.dan disebabkan halangan itu dia tak jadi .dia tetap mendapat dosa.. tapi jika niat jahatnya tidak putus..sedang ia ingin melakukan dosa..tiba tiba ia takutkan allah..maka dia tidak mendapat dosa..pendapat aku bro

Anonymous said...

ape la tempayan budu ni...itula kalo jenis mengikuttt je
brader kulup bkn nk cite pasal mesej2 ni,tp die nk timbulkan persoalan la..dan aku rasa persoalan camni mmg dh lama ada dlm kepala kite...aku pun xtau ape kesudahannya...wallahualam

Term Papers said...

Absolutely outrageous, the artist have the extraordinary talent and pure skills. Appreciable.