Tuesday, September 21, 2010

jeng jeng jeng

sia-sialah aku kalau di sini tapi tak jeng jeng jeng...
sesialah korang kalau menjenguk sini tapi tak jeng jeng jeng..
aku harap jeng jeng jeng aku akan menjengjengjeng dua bulan lagi..
dua bulan lagi beb..
dua bulan lagi...
sebelum aku menjangkau tarikh lahirku..

kalau tidak, aku akan gagal!

8 comments:

budak sebelah said...

ahh megadala kau

bagi suspen je

abgBro said...

jeng3 apo bondo tu jang?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jeng3 pasal comec babun bro kulup yang nak di keluarkan

Wan said...

Kalau projek baik, kongsi-kongsilah ngan kawan-kawan. Camne.....

kulupSakah said...

arghh! komik babun tah tahun depan kot....tadak masaaa..slow..
ni lainn..

Anonymous said...

apapun yg dilakukan didoakan semuga berjaya

Anonymous said...

aduh Lup! wa nyer sakit jantung makin parah ni, kene tunggu jeng jeng jeng 2 bulan lagi !!!! Lup, lu nyer gimik dahsyat beb! dah ngalah kan PROTON & PERODUA launching model baru ! perghhh.... Dari : Orang Miri

Term Papers said...

The way text has been delivered is really exciting. Thank you for for such a creative post.