Wednesday, September 1, 2010

Gay? auwww!

tengok Malaysiakini hari ni ada cerita gay berleluasa. Huh! Ini bukan baru.
aku yang bengong baru datang KL tahun 1990 dulu asyik digoda gay. salah sorang namanya Mokhtar. Kelakarnya habis semua kawan-kawan aku di Brickfields jadi mangsa ngorat dia. Padahal masa tu aku tak kenal lagi kawan2 Brickfields ni.
Naik satu bas Len Seng dari Wangsa Maju dengan aku pagi2 buta sebab nak pergi kerja. Pantang ada peluang dia akan dok sebelah aku, usik2 jari..pegang2 tangan..ajak tonton video kat rumah dialah..rimas aku..
aku pulak diaamm je tak reti nak melawan. Pernah sekali sedang lepak kat CM dengan kawan2 aku, seorang lelaki memeluk aku. Aku sangkakan kawan kepada kawan2 aku dan depa sangka itu kawan aku. Takde syak apa2lah..tapi bila bibir cibai dia nak sentuh pipi aku terus aku tolak dia,"apa ni brader?"
dia pun minta maaf dan terus blah."sori, salah orang." kata dia. sejak itu aku asyik ditertawakan kawan2 dan sejak itu aku fobia dengan sesapa saja yang baru aku kenal..hingga hari ini fobia tu ada sikit2..
kisah gay ni pernah aku ceritakan di entry dulu2...berbeza dengan mak nyah..kisah lelaki india menyamar jadi doktor dari India dan sedang buat kajian pasal 'khatan'. dia merayu2 nak nengok punai aku kat tepi lorong lebuh ampang (malam waktu balik kerja). gila aku nak bagi, kang dicantasnya sia-sia je..setahun kemudian aku berjumpanya lagi pura-pura jadi pelancong nak tanya jalan. tak pasai2 aku yang berani2 takut warning dia tak mahu jumpa muka dia lagi kali ketiga. kalau tak....(aku pun tak tahu apa nak buat)..akhirnya ada terbaca paper pasal dia ni..

aku tertanya2..kewujudan mereka sebenarnya adalah untuk membuktikan Al Quran itu benar.


muka bawah ni waktu kena goda gay tak berani jawab..senyap jeee....

tapi kalau mamat bawah ni digoda gay, hehehe.....


p/s entry ini ditulis juga walaupun idea tengah takde..

7 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...
This comment has been removed by the author.
b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bro kulup...baru gua tau mana datang idea si cepoi bau kari tu pasal mokthar vila ni..
aku selalu dengar zaman naik bas dari member aku sebaya bro ..lepak daya bumi... rock kapak...aku sempat merasa sebab geng aku memang lebih tua dari aku

gay ni pergi kat tandas pusat beli belah dari kelang sampai kl bersepah
bebudak sekarang pun aku tengok yang belajar kat u sekitar selangor nak termuntah isi perut

Anonymous said...

muko ko jambu kot masa muda2...wakakakkakaka...

~moses`

tungkaran hati.blogspot said...

Nak menjalankan hukum hudud pun kena tunggu rakyat mahu ke tak mahu. Boleh pakai ke PAS hari ini?
Begitulah ulamak dan pemimpin penipu dizaman akhir ini demi kuasa dan nikmat dunia.TAHNIAH PAS.

silbi abigail said...

gay tak mahu.. Brader Gayour, (mistaken identity) orait..!

UCOP IZ said...

Kah Kah Kah..
tidak ku sangka brader yang pernah mengajar gua ni berwajah jambu satu ketika dahulu..
Nak citer ape,gua pon pernah di cabul oleh seorang pakcik gay kat kedai ikan..sedang gua asyik masyuk melihat ikan yang lawa2 berenang, datang lah sorang pakcik..ntah ayat ape yang di bace boleh gua tak sedar yang die ambil tangan gua..
Tapi ntah camne gua boleh cepat tersedar maka dengan spontan dan penuh perasaan takut nye gua bubuh penerajang sekali kat pakcik tersebut..rase kesian pon ade..
Tapi ade ke patot pakcik tu ambik tangan die pastu bubuh kat punai beliau.. Hambik se das..
kah kah..smpai sekarang gua seram masok kedai ikan tu

Jerry said...

People start smoking for a variety of different reasons. Some think it looks cool. Others start because their family members or friends smoke. Statistics show that about 9 out of 10 tobacco users start before they're 18 years old. Most adults who started smoking in their teens never expected to become addicted. That's why people say it's just so much easier to not start smoking at all.

Term Papers Writing