Friday, October 22, 2010

tolonglah aku...

"tulisan abang tak kick sekarang!" Sham, pengkritik nombor wahid merongos.
Aihh..ini suda lebeyy.. penulis hebat macam aku mana boleh dikritik. ego mesti dipertahan.

tapi...
aku akui itu. sebab jiwa aku sedang gelisah. kurang idea kerana sesuatu yang di bawah ini mengganggu urusanku.


jeng jeng jeng...
apa ni?
tapi apa kata korang tolongg aku:-
tulis pandangan korang tentang blog aku sejak mula korang membacanya. pendek saja dalam 20 patah perkataan.

hadiahnya?

pasti ada!

19 comments:

Sharouk said...

Soh awok dapat hadiah sebab awok fes ngomen kat blog mike , yeeeee...

kulupSakah said...

ate bubuhle pandangan ke, pendapat mengkome baghule bole layak dihakimi sebagai pemenang..

makanbola said...

aku selalu gak komen dalam blog kau..tp selalu sbg anon...60% kritik,40% kipas...
blog kau jujur
tp,apabila kau mengkritik org yg kau dukung,kau kritik terlalu berlapis
sepatutnya tahap kau kritik sama sahaja utk semua org
kisah2 jalanan kau npk keasliannya
sekian,tq

Panglima Muda said...

aku maleh nak kutuk, kau ade ke tenguk blog aku selam ini

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

MANA MUNGKIN AKU NAK MENGKRITIK..TULISAN GURU SENDIRI..AHH TAK BLEH BLA

kulupSakah said...

panglima muda,
ada..coretan untuk anakmu amat menyedihkan.

fary said...

salam.. sblum tu nak panggil apa ek?? abang kulup la kowt??? ahakss..
fary selalu ikut blog abg kulup sampai save n taruk kat toolbar..suka sb tulisan abg telus semuanya tp skrg dh mcm ada lembaga tapisan lak..fary tunggu cahaya KETELUSAN hadir kembali...salam utk permata hati..

mae said...

memang ingat nak komen...kang kalau puji nampak sangat nak hadiah..tak jadi la...

Anonymous said...

bro,

1.Aku setuju coretan dan kiasan kisah hidup marhaein di jalanan dan gelandangan memang berkesan..ada seninya dan kehalusan jiwa

2.Tapi bila masuk coretan politik,kutuk-kutuk kerajaan dan sokong membuta tuli..itu kerja menjahanam namanya..

3.Coretan yang membina adalah lebih baik untuk kesejahteraan umat tak kira kelompok mana..jangan kita terjerumus dalam kancah lubang najis (politik yang jijik) yang tak membina apa-apa jika terlalu taksub.

4.Aku komen bila aku nak sanggah coretan yang tak betul.Aku diam je jika seronok nak baca coretan yang membahagiakan aku serta terkesan dijiwa.

t.kasih

anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa (aku pun u kakilima)

marauhirang said...

Salam

Luahan jiwa dan rasa..
Untuk memecah rantai kepalsuan..
Yang merantai nurani ini....

Anonymous said...

pendapat aku ko cuba kupas sesuatu isu dengan menggunakan logik akal dan dalil Al-Quran supaya ramai orang paham.huraikan dengan bahasa yang mudah orang paham.gerenti boleh lawan tukar tiub.

TheSniper said...

N3 mike kengkadang ada unsur tasawwuf. Aku suka.

sukun said...

gua ikut je apa yg baik jd tauladan yg buruk jd sempadan.

fbaqia said...

Rase kon ok jer lagi tulisan tu,sikit-sikit melabun takpe. Mungkin dah lama tak mandi air terjun chamang dan berbasikal ke Batu Tujuh.

Wan said...

Pendapat eek,
Aku baca , dengar, campur tak kira baik, buruk, jongos, macho, hero...banyaklah tapi ambik yang elok.Yang tak elok kita abaikan.Akhir zaman ni tak tau yang mana betul-betul punya betul,ahirnya kena balik pada pertimbangan akal yang ada ilmu.Camne, lu nak antar hadiah pakai pos ke?

daLyaanoon said...

tulisan brader jujur dan bulat sebulat muka Wira Perkasa!

Irwan said...

aku malas nak komen, tapi singgah sini cari idea tu memang selalu...(sejak ramadhan, kalau kau ingat)

gua budak ipoh said...

jeng jeng jeng = university kaki lima

Term Papers said...

Such a nice post.