Sunday, October 3, 2010

janganpegangkepalaku

akumahubebasjanganpegangkepalaku.apaakubuatadalahataskeyakinanakudanbukanpengaruhsesiapa.
akumasuksituakududuksiniakukeluarsanaadalahkeranaakusendiriyangmahu.bukankeranakamuatauituatauiniataupercaturankamu.jangansibukbuatjalanuntukaku.akuberkawandengansesiapaberdasarkankepercayaandankasihsayang.akutinggalkanjikaakutakbolehpercayakankaulagi.bukanatashasutansesiapa.jikakautaksukakaujugabolehpergi.tiadamasalah.jikaakujahattinggalkan.akumahubahagiabebas.

janganpegangkepalaku.


*seseorang telah menyindir mengapa aku kurang aktif dan kononnya hanya mementingkan program yang 'masyuk' aje. aktif aku dulu dan bila-bila adalah kerana aku sendiri suka. mengapa aku harus berbuat apa yang kau mahu sedang aku tak suka?

bahalolisme!

4 comments:

ISA said...

Luorangdahberayabelum...??? hehehekosongkosongjelah....

budak kajang said...

sebab kau tidak hadir semalam kan?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apaapapunmemangituhakkitasapabolehtetukanhakkitabanuyakkahorangbahloldialaminilagi

Term Papers said...

Good text.