Wednesday, March 23, 2011

sorry datuk!

sorry!
aku tak pasti kenapa link blog orang lain di blog aku hilang. silap teknik kot? maaf ya! bagi aku masa untuk link semula..


datuk
hari ni aku dengar m.nasir dapat gelaran datuk oleh sultan pahang. tak kisahlah!
yang kelakarnya tahun lepas kita saksikan seorang datuk dibunuh (sosilawati) yang terlibat pun datuk. datuk juga pembohong, penfitnah, perogol, penjilat dan macam2..

jangan sampai anak cucu kita bila ditanya esok apa itu datuk, mereka menjawab sebuah pingat yang diberi sultan atas kebolehan mereka menipu, memfitnah, membunuh, merogol dan lain-lain

5 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam bro
tuk aji kiai belah bapak gua jugak yang tak suka menipu

Pena Marhaen said...

shah rukh khan pun boleh dapat datuk..apa nak heran..!!hehe..

Cikli said...

datuk ni penjaga nombor.
anak cucu mintak lombor latuk...

Isa said...

gua risau kalau cucu tanya nanti, Datuk dapat gelaran dari sultan mana pulak...

gedek! said...

Datok Kulup, bila...?