Wednesday, August 27, 2008

Izrail di jamban Najib!

sepanjang tahun ni saja Najib tah berapa kali bersumpah! ramai juga yang jadi pesuruhjaya sumpah ikut jejak si bibir merah ini.. ezam, saiful,tajol dan Anwar (esok angkat sumpah MP)

Selalunya apabila melanggar sumpah, kata hadis melayu orang itu akan dimakan sumpah! Keluar pulak akuan bersumpah seorang manusia yang mengaku Najib bercomolot dengan pawang Hindu!laa....sumpah lagi!

sumpah dibuat agar hayat politik dapat disambung walau terpaksa menggunakan life supporter..agar selamat dan kemaraan musuhnya Anwar dapat dikekang...sumpah dah sumpah tapi Anwar terus mara!

Masa untuk Najib dimakan sumpah sedang tiba..hayat politiknya berada di sakaratul maut..di kamar tidur Najib dan Rosmah berpelukan ketakutan..tak dapat tidur kerana mimpi terlalu ngeri
..Hari dah siang! Punggung dah nak terberak..pepundi kencing dah penuh..mesti pergi jamban melepaskan sisa-sisa haram jadah yang disumbat dalam temboloknya malam tadi!
Tapi di dalam jamban Algojo penghukum sang pelanggar sumpah sedang menanti..menyeringai taringnya yang panjang dengan kuku besi menunggu merentap nadi Najib dan Rosmah dengan Besi berapi..
sabar algojo! Dia akan masuk juga.kalau tidak kencing beraknya akan berterabur di jalan memenuhi bumi Malaysia ini atau kentut Rosmah menggegar hingga ke Mongolia membawa bau tembelang..kincit lemaknya yang bergulung-gulung berlendir berjuraian seakan tak putus di celah punggung menggelebernya tidak dapat disorok lagi.. Najib akan lari dengan membawa batu ladung jorannya yang besar sebelah..di pangkal jorannya terselit DNA debu cicit kerabat Genghis Khan!

AUUMMM!!! Algojo mengaum!! tenang menanti..bunyi tapak kaki Najib menghala ke jamban semakin jelas didengarinya!

No comments: