Friday, August 1, 2008

Steel Cage match Ezam vs Anwar?

perlawanan hebat akan berlangsung tak lama lagii!!

Permatang Pauh akan menyaksikan sejarah.. Anwar dibungkus atau Ezam dicampak? atau sebaliknya? atau ..atau.. dunia sedang saksikannya!

Menangnya Anwar akan melakarkan sejarah...berduyun-duyun MP dikatakan akan melompat dan akan membentuk kerajaan baru..mereka dah siap sedia dengan swimming trunk nak terjun tiruk!

Apakah semudah itu BN nak bagi? hilang kuasa bererti maut!!

benarkah Ezam calon lawannya? Berdasarkan merit, dia memang layak..takde sapa orang UMNO yang seberani Ezam membelasah Anwar...dia lebih berteloq dari yang lain..

persoalannya UMNO percayakah padanya yang tiba2 muncul dalam UMNO sedangkan selama ini dialah hulubalang Anwar? Dia saja menunjukkan sikap dendamnya pada Anwar agar mereka percaya dia memang benar-benar layak menandingi Anwar..lalu dia dipilih!!

tup-tup hari penamaan di buat hal lalu Anwar menang tanpa bertanding!! Misi tercapai!!
inilah yang bermain di dalam kepala kura-kura pimpinan UMNO! habis siapa lawan Anwar? Ustaz Firdaus pakar sepak peti undi tu? Bahalol tu apalah dayanya!

Bagaimana kalau Anwar kalah..digagalkan dari segi taktikal dan teknikal? (kalau ikut logik Anwar tak mungkin kalah secara bersih)..

atau Anwar tak dibenarkan bertanding..siapa ganti? Wan Azizah tentu tak boleh....

(mujurlah aku bukan lawyer Anwar...kalau tak pasti aku bagi jawapannya....walaupun aku boleh agak!)

SIAP SEDIA SEMUAAAAAAAAAAA!!!!

No comments: