Tuesday, August 26, 2008

Tak boleh elak..PERANG BARU AKAN BERLAKU!

ahh!! Syukur aku selamat muncul setelah 10 hari hilang dari peta Malaysia!!
aku ketepikan semua hal2 politik semasa..tak mau tahu apa yang telah dan sedang berlaku sepanjang tempoh kempen!

Aku yakin tiada sebab Anwar akan tewas..pasti menang!! menang BESAR!!

jangan persendakan rakyat..kalau Dollah atau Najib sekalipun diletakkan di situ pasti mereka dihumban ke dalam permatang macam buah pauh!
...menang sudah dalam tangan..!! lompat akan berlaku?
aku berani katakan, kalau gendang kemenangan sudah dipalu
PERANG BARU AKAN BERLAKU!!

9 comments:

ummu asiah said...

Allah hu Akbar..ALhamdulillah..selamat pulang ke tanahair.

Kita menang...rakyat menang..

tapi entah apa mimpi burok menteri penerangan dan kerajaan yg empunya RTM..ditayangkan nya pula DIARI PASUNG ISA...tapi ini petanda kerajaan memang takut dengan fakta benar yang dibawa dan diketengahkan oleh GMI...habis diterbalikkan fakta kita..esok boleh tonton lagi..9pm TV1.

lepas ni..kuatkan lagi semangat untuk perang baru..kuburkan BN dgn pemimpin sombong bodohnya.

Harimau-Menaip said...

Dasyat hang bro.

Buah tangan tak dak ka?

mohd rozaidi said...

Salam sedara,

As Tok Rimau komen,buah tangan ke cenderahati ke takde ke?

Takpon,citer psl sedara menghilang??Pengalaman sepanjang sedara menghilang??

kulupSakah said...

cenderahati? cedera hatiku..hehe!!

ke mana aku menghilang?
tak ke mana..ke luar tanahair!
melaksanakan salah satu cabang perjuangan juga!!
ikhtiar beb ikhtiar!

niche said...

salam bro,

slagi napas kluo masuk, slagi tu bejuang mncari redho Allah...

kulupSakah said...

sdr niche..

nafas itu sendiri ada misteri perjuangannya! cuba gi tengok blog kembara ke alam tak nyata oleh wak jono tu...

kulatlapok said...

salam Bro..

syabas dan tahniah DSAI

Moga DSAI kali ini lebih berhati2 dalam perjuangan seterusnya terutama pakatan bersama dengan DAP yang dlihat cuba bermain api..bimbang DSAI akan diheret sama dalam isu agama dan negara Islam...jangan hampakan bangsamu..

niche said...

salam bro,

terima kasih di atas keprihatinan.
sememangnya, kedua-dua blog nie menjadi pilihan selain yg nyata sedia ada... cheers

WAK JONO! said...

timakasih niche...wak cuba kongsi je..si kulup ni yang ajar wak bikin blog