Wednesday, February 10, 2010

hebatnya jubur shyfool

untuk mempertahankan ketuanan jubur shyfool, Jamil kerr telah menolak Qazaf dan perundangan Syariah dalam kes liwat Anwar. Ini kerana baginya, undang-undang yang disarankan Allah di dalam Al Quran tidak menjamin keadilan untuk Shyfool dan memihak kepada Anwar.
Bererti, Allah yang mencipta segala makhluk di muka bumi ini bodoh dan lemah dalam mencipta undang2 untuk makhluk ciptaannya walaupun seorang.

noktah!

* penyokong " Allah untuk orang Islam saja" pun nampaknya tak yakin dengan undang2 Allah. Cuma nak pakai nama Allah saja.

28 comments:

Anonymous said...

jamel kerr ni abang miranda kerr eh?? khirkhirkhir...

C++ said...

Bhai,

takut gak diorang nih ngan hukum Allah yer... hahaha

ummu asiah said...

mengena!!!!

Din said...

Tahniah jamel kerr.. bukan semua orang boleh berpeluang buat camtu..

Anonymous said...

Kulup "Are you OK". He, he , he.

mamai said...

inilah namanya manusia

maun said...

WANG BESAR! WANG BESAR!....penat mak ayah hantar belajor agama..

abgBro said...

tu pasai dia join puak gerombolan...tempat brkumpul puak2 menolak hukum Allah...

yg derang demo bantah gune nama Allah tu saje jer berlakon beb! haa..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sapa pilih dia ni

Anonymous said...

Menurut pengakuan bersumpah Sukma yang dibuat pada 17 September 1998, di hadapan Abdul Karim Abd. Jalil, Majistret, Jalan Raja, Kuala Lumpur, Sukma yang mempunyai kad pengenalan bernombor 8315878 mengakui menetap di rumah bapa Anwar di No. 27, Jalan SS1/43, Petaling Jaya bermula dari tahun 1977.

Hubungan homoseks bermula antara Sukma dan Anwar bermula sejak dari tahun 1977, kerana mereka ditempatkan dalam bilik yang sama. Sukma ketika itu berusia 16 tahun, manakala Anwar pula berusia 30 tahun. Menurut pengakuan Sukma lagi, hubungan luar tabiee antaranya dengan Anwar berlaku dalam kadar kekerapan seminggu sekali.

Pada tahun 1977, Anwar masih belum berkahwin dan menjadi Pengetua Yayasan Anda Akademik dan Presiden ABIM.

"Selepas setahun, hubungan kami semakin intim dan bermulalah hubungan oral seks saya terhadap dia (Anwar). Selepas setahun kemudian dia ada melakukan liwat terhadap saya dengan menggunakan baby cream. Dia berlaku berselang seli di antara onani, liwat dan oral", kata Sukma dalam pengakuan bersumpahnya.

"Setelah Anwar berkahwin beliau berpindah ke rumah sewa di Seksyen 17. Saya sekali sekala datang ke rumahnya. Di rumah ini dalam jangka 3 atau 6 bulan saya tidak mempunyai apa-apa dengan dia. Tapi selepas itu, kami menjalinkan hubungan berselang seli di antara liwat, oral atau onani dan kurang lebih sebulan sekali", kata Sukma lagi.

Menurut pengakuan bersumpah itu lagi Sukma mengikuti Anwar ketika Anwar berpindah ke Seksyen 14, Petaling Jaya dan seterusnya membeli rumah peribadi di No 8, Jalan Setiamurni 1, Bukit Damansara, Kuala Lumpur.

Di rumah peribadi Anwar itu, Sukma telah disediakan bilik khas sebagai penginapannya. Sukma juga turut mengikuti Anwar, apabila Anwar berpindah ke rumah kediaman rasmi kerajaan di 47, Jalan Damansara, Damansara, Kuala Lumpur.

Sekitar tahun 1992, ketika Anwar menjawat Menteri Kewangan, Sukma membeli rumah peribadinya di 10-7-2, Tivoli Villa, Bangsar, Kuala Lumpur, dengan harga lebih kurang RM400,000.

Sukma juga turut mengakui di mahkamah, Anwar telah menderma sebanyak RM100,000 kepadanya untuk mengubah suai rumah kediaman peribadinya itu.

Projek pembinaan Tivoli Villa diusahakan oleh kawan rapat Anwar, iaitu Datuk Lim Thian Kiat (T.K.Lim), Pengarah Multi Purpose Holding Berhad (MPHB). Datuk T. K. Lim juga merupakan pemilik syarikat judi Magnum Corporation, tempat Dato Nalla menjadi Director Eksekutifnya.

Kata Sukma, dia mula menceburkan diri secara serius dalam urusan perniagaan pada tahun 1991, dengan membuka sebuah syarikatnya sendiri. Ketika itu Anwar baru sahaja dilantik Menteri Kewangan Malaysia.

Sukma juga turut mengaku hasil urusan perniagaannya, dia memiliki tiga buah kereta mewah - sebuah jenis BMW 523i dan dua Mercedes Benz model C280 dan 300S. Kereta BMW miliknya itu didaftarkan dengan nombor pendaftaran WGG 23 manakala dua buah Mercedes itu bernombor WDS 25 dan WDN 2.

Sekitar tahun 1993, Sukma mengaku menjemput Anwar dan Azizan Abu Bakar, pemandu isteri Anwar ke rumahnya di Tivoli Villa.

"Saya janji dengan Azizan agar datang ke Tivoli Villa pada pukul 7.30 petang. Pada pukul 7.00 petang saya menjemput Anwar dari rumah rasmi beliau. Setelah kami bertiga bersama, Anwar dan Azizan membuka baju masing-masing untuk mengadakan hubungan sejenis. Saya ada melihat hubungan mereka berdua. Selepas Azizan mengajak saya untuk melakukan liwat terhadapnya", kata Sukma.

kulupSakah said...

bawa ke mahkamah syariahlah kalau berani bahalol!
apa jawapan kau untuk ke mahkamah syariah? Bawa cerita2 tu ke sana.Allah akan beri keadilan kepada siapa yang benar. Itu janji Allah. Cepat desak ke sana.

Anonymous said...

mmg hebat sebab tu anwar suke.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

akuan bersumpah sukma yang dikira
yang bersumpah BALA macam mana
bahlol
tu tak kira lagi rpk

Anonymous said...

org2 tu jgk yg membantah..ke x bantah?

Anonymous said...

kapal karam nak tukar hakim sebab tak tau nak tanya apa agaknya.

Anonymous said...

Mutakhir dan semenjak terkini, Anwar akan muncul dikhalayak ramai tanpa memakai cermin mata, manakala bahagian sisir rambut kiri dan kanan iaitu sideburn pula beliau membiarkan ianya berwarna putih, tidak lagi dye warna agar kelihatan sudah tua.... Iya ini kisah benar! Memang dirancang dan bertujuan untuk rakyat melihat Anwar sudah berumur dan tua..!
Kenapa..?

Kerana mahu rakyat memperakui bahawa sebagai seorang yang "sudah berumur" mana mungkin termampu dan larat untuk meliwat anak muda berusia 25 tahun...??

Begitulah desperadonya tindakan Anwar kali ini...., lihat sendiri beberapa wajah terbaru beliau yang muncul sehari dua yang lepas dengan mempergayakan wajah wajah lelaki berusia 63 tahun...

Usaha yang gigih mahu menampakkan wajah tua beliau....!

hg_kasturi said...

kulupSakah said...
bawa ke mahkamah syariahlah kalau berani bahalol!
apa jawapan kau untuk ke mahkamah syariah? Bawa cerita2 tu ke sana.Allah akan beri keadilan kepada siapa yang benar. Itu janji Allah. Cepat desak ke sana.

Buat SiKUlup
Cuba renungkan lah kalau isteri Sikulup sendiri atau Isteri sesapepun .. atau anak kita sendiri dirogol tanpa disaksi leh 4 orang SAKSI yang amat boleh dipercayai .. dan kita tahu dan nampak jiran kita sendiri yang merogol ..

SiKulup nak guna hukum QAZAF ker ... nak guna mahkamah syariah ker .. atau nak guna perundangan Islam ker... atau nak REDHA dengan kejadian itu ?

Usahlah kita nak mempertahankan Aljuburi .. kerana kita sendiri tidak tahu apa-apa .. kasihanilah mangsa yang diliwat.. kerana dia juga manusia saperti kalian yang mahukan keadilan.
Cuma kita segelintir orang ISlam ini yang lebih mirip kepada YAHUDI ..yang mahu mempertahankan manusia2 Aljuburi.

Anonymous said...

* penyokong " Allah untuk orang Islam saja" pun nampaknya tak yakin dengan undang2 Allah. Cuma nak pakai nama Allah saja.

Bukan Tak yakin .. cuma dunia yang dihuni manusia zaman ini sudah jaun terpesong dari ajaran sebenar .. Mahukan Kalimah Allah diguna bersama agama lain... pada hal diguna untuk Nabi Isa sebagai Allah ..
dan untuk patung2 berhala dengan nama Allah.
Ujudnya DAJAL2 baru yang lebih dahsyat dari zaman jahilliyah .. yang menurunkan fatwa bahawa Allah itu Mencarut dan bukannya Melaknat hambanya.
Maka .. perbicaraan mahkamah dunia harus di adili .. Kita tidak menolak hukum Allah kerana ia KEKAL.. jika terlepas didunia ..di akhirat sedang menanti.
Apa yang penting adalah perbicaraan dengan bukti2 kukuh supaya terlepas dari dakwaan ALJUBURI..

Anonymous said...

http://www.anwaraidc.com/2010/02/kisah-ze-mi-sukma-ezam-di-penjara-kajang.html

http://www.anwaraidc.com/2010/02/anwar-jerkah-wan-azizah-i-know-what-i-am-doing.html

Anonymous said...

Kasihanilah mangsa yang diliwat.

Anonymous said...

Tajuk Entri si KULUP bertarikh FEBRUARY 10, 2010
"hebatnya jubur shyfool"

Nah .. anda semua dapat saksikan pendirian dan gelagat, sikap dan tuturkata orang2 PAS. Inikah yang dikata UNDI PAS MASUK SYURGA.

Ada satu entri si KULUP pertikai larangan memakai serban oleh penjawat AWAM. Maka dihambur dengan kata2 yang tidak baik kepada kerajaan.

Kesimpulannya disini .. ubahlah persepsi dan perwatakan .. ikut sunnah .. maksud disini keperibadian yang mulia TERLEBIH DAHULU sebelum menunjukkan PENAMPILAN DIRI dengan memakai jubah dan serban putih bercampur hijau....

kulupSakah said...

jangan berdolak dalih bongok!
meh ikut peraturan Allah dalam hukum Syariah..

jangan dolak-dalih jangan dolak dalih jangan dolak dalih!

Anonymous said...

apa bongok hg kasturi ni..

hg_kasturi said...
kulupSakah said...
bawa ke mahkamah syariahlah kalau berani bahalol!
apa jawapan kau untuk ke mahkamah syariah? Bawa cerita2 tu ke sana.Allah akan beri keadilan kepada siapa yang benar. Itu janji Allah. Cepat desak ke sana.

Buat SiKUlup
Cuba renungkan lah kalau isteri Sikulup sendiri atau Isteri sesapepun .. atau anak kita sendiri dirogol tanpa disaksi leh 4 orang SAKSI yang amat boleh dipercayai .. dan kita tahu dan nampak jiran kita sendiri yang merogol ..

SiKulup nak guna hukum QAZAF ker ... nak guna mahkamah syariah ker .. atau nak guna perundangan Islam ker... atau nak REDHA dengan kejadian itu ?

Usahlah kita nak mempertahankan Aljuburi .. kerana kita sendiri tidak tahu apa-apa .. kasihanilah mangsa yang diliwat.. kerana dia juga manusia saperti kalian yang mahukan keadilan.
Cuma kita segelintir orang ISlam ini yang lebih mirip kepada YAHUDI ..yang mahu mempertahankan manusia2 Aljuburi.

sapa yang ckp setiap kali kes rogol or liwat berlaku kene ada 4 saksi dlm mahkamah syariah?
syariah mana ko belajar ni?
x semua kes perlukan saksi ngok!!!!!
kalo dah jahil tu x yah nk memandai2 nk buat syariah baru..
bongok puye hang kasturi...

Anonymous said...

kulupSakah said...
jangan berdolak dalih bongok!
meh ikut peraturan Allah dalam hukum Syariah..

jangan dolak-dalih jangan dolak dalih jangan dolak dalih!

Jangan jadi DAJAL BERTOPENGKAN MANUSIA .. sedangkan empunya diri lebih menjurus kepada sifat takabur..bongkak .. dan langsung tidak punya nilai2 seorang muslim yang baik berpandukan kepada segala bentuk tulisan yang disiarkan.

Kulup hanya berpegang pada Dalil konon nya mahu ikut peraturan Allah dan hukum2 syariah .. tapi lihat lah pada keadaan diri beliau sendiri ..

hg_kasturi said...

Anonymous said...
apa bongok hg kasturi ni..
sapa yang ckp setiap kali kes rogol or liwat berlaku kene ada 4 saksi dlm mahkamah syariah?
syariah mana ko belajar ni?
x semua kes perlukan saksi ngok!!!!!
kalo dah jahil tu x yah nk memandai2 nk buat syariah baru..
bongok puye hang kasturi...

Timbul pula DAJAL BARU yang tak tahu hujung pangkal. Inilah yang dikatakan orang Islam tapi lebih menjurus kepada KAFIR LAKNAT.
Kita sekarang sedang membicarakan soal tajuk saperti diatas ..."hebatnya jubur shyfool"
Rujuk kepada permintaan DSAI yang mahukan HUKUM QAZAF diadili dimahkamah syariah.
http://anwaribrahimblog.com/2008/07/10/tuntutan-qazaf/

Kafir Laknat .. awak ni faham ke tak faham. Apa itu HUKUM QAZAF. Mak Bapa awak pernah ajar awak ke tentang Islam ? Masyaallah ... Kafir Laknat ... awak ni terlalu JAHIL .. main2 terjah ikut suka awak. Macam nilah .. awak ni tak layak nak bagi komen .. sbb orang macam awak ni terlalu ramai di kedai2 kopi .. dilorong2 gelap .. di kaki2 lima yang hanya pandai bercakap tapi kosong minda.
Balik belajar lagi.
Aku tak sanggup panggil kau bongok .. sbb tak sampai hati.. yang aku mampu ..hanya geleng2 kepala dengan sedikit ketawa yg kecil...

Anonymous said...

hg_kasturi aku tabik ...
kebodohan mereka TERSERLAH

SEPOL ANWAR said...

JANGAN KITA BERBANTAH-BANTAH DISINI
PERKARA TAKKAN SELESAI
MASING2 ADA AKAL FIKIRAN
YG TAK TAU HUKUM AGAMA PERGILAH BELAJAR
NANTI TAK PASAL2 MENAMBAH DOSA SANGGUP KE JUMPA ANWAR KAT PENJARA SEKADAR NAK MINTA MAAF
KALAU TAK SANGGUP JUMPA DIAKHIRAT
ALLAH MAHA ADIL

hg_kasturi said...

Anonymous SEPOL ANWAR said...

JANGAN KITA BERBANTAH-BANTAH DISINI
PERKARA TAKKAN SELESAI
MASING2 ADA AKAL FIKIRAN
YG TAK TAU HUKUM AGAMA PERGILAH BELAJAR
NANTI TAK PASAL2 MENAMBAH DOSA SANGGUP KE JUMPA ANWAR KAT PENJARA SEKADAR NAK MINTA MAAF
KALAU TAK SANGGUP JUMPA DIAKHIRAT
ALLAH MAHA ADIL

Kenapa perlu jumpa manusia yang sering buat salah dari dulu.Kenapa perlu bersengkongkol dengan manusia saperti ini ..???Masyaalah .. ada lagi DAJAL2 baru yang muncul .. dengan tujuan memesong akidah manusia...