Thursday, February 4, 2010

Tun tenat?


sumber bagitahu, Tun Mamak bekas Piem gering. Aku masih tak tahu sama ada nak nangis, ketawa atau terkentut.

prottttttttt!!

21 comments:

Ketua Polis said...

tiup kat telinga ajar mengucap...duit..duit..duit

benludin said...

"pon pon bunyi diaaa"

Yong said...

Masih ku ingat Memali.

adriana said...

bisik kat telinga ,memali....nuar...liwat..liwat... adengan yang ingin ku lihat raungan di mahkamah...ampunkan aku...ampunkan aku...mcm filem ibu mertuaku.

Tok Kiyai said...

Doa-doakanlah supaya Chedet ni panjang umuq. Biaq dia boleh tengok apa kesudahan nasib Anwaq ibrahim....

Anonymous said...

Dah nak mampos ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kita doakan semoga panjang umur
di ampunkan dosanya
kitakan islam mukmin

abgBro said...

innalillah...

bRAVEhEART said...

Salam, inilah antara Melayu yang biadab. Kalau mak bapak korang sakit nanti dan kawan2 menyatakan yang sama bagaimana perasaan hati? Kita boleh menerima lawak dan perghinaan semasa sihat tetapi bukan bila sakit atau mati, itu bukan lagi permainan kita diatas dunia ini. Apa sekali keburukan semasa hayat seseorang biar Allah saja yang membalasnya kelak. Jangan meletak martabat kemanusiaan kita lebih rendah dari haiwan yang melata. Jangan lagi ada aduka taruna selepas ini.

Anonymous said...

Dan kentutlah! mudah2an segala kekotoran dari otak akan keluar sebagai buasir serta bernanah sebagai balasan Allah kepada yang menghina sesama manusia sesama Islam sesama Melayu. Yang memusuhi dan menghancurkan Melayu adalah bangsa Melayu sendiri.

Anonymous said...

A. Kalau Orang itu Islam .. dia akan berduka dan MENANGIS ..

B. Kalau orang itu Kafir Laknat .. dia akan KETAWA ..

C. Kalau orang itu langsung tiada agama .. dia akan TERKENTUT ..


Sila pilih A B atau C

Hashim Zabidi said...

Hidup tak akan menungkat langit,
duit tak boleh menyambung nyawa.

Tiap-tiap yang bernyawa itu akan merasai mati.

kulupSakah said...

orang Islam? Hahaha..
Allah dedikasikan surah Abi Lahab untuk mencerca puak2 yg ikut perangainya. laknat sehingga dikutuk zaman berzaman.
Barang yang layak baginya

Anonymous said...

sombong betul penulis blog ni.

Anonymous said...

kentut lah kentut.... kau mati nnti ntah kau terberak agaknya

Pusat Sumber Sekolah said...

bab orang sakit pun boleh buat lawak ke...kalau kita sakit , bapak kita sakit, anak kita sakit, orang buat lawak kentut...marah tak....??? sendri mau fikir maaa....siapa pun dia, kalau taubatnya diterima Allah, dosanya akan diampun...

Anonymous said...

PSS 6/2/10 11.21pm;

Aku pernah dengar ustaz kata, kalau
kesalahan itu berlaku sesama manusia, kita perlu bermaaf-maafan sesama kita terlebih dahulu barulah taubat kita akan diterima Allah. Sanggupkah???

Anonymous said...

Dah nampak cara orang2 PAS menghina orang yang sedang tenat.Ini lah cara mereka. Jenis manusia apakah mereka ini ..kita sendiri tidak faham. Betul kata2 Allahyarham P.Ramlee. kenapakah kau dijadikan manusia ??? alangkah baiknyya kalau tuhan jadikan kau HAIWAN ???>
Anak haram jadah....

hg_kasturi said...

Anonymous said...
Dah nampak cara orang2 PAS menghina orang yang sedang tenat.Ini lah cara mereka. Jenis manusia apakah mereka ini ..kita sendiri tidak faham. Betul kata2 Allahyarham P.Ramlee. kenapakah kau dijadikan manusia ??? alangkah baiknyya kalau tuhan jadikan kau HAIWAN ???>
Anak haram jadah....

Betul kata Anonymous ... inilah cara orang2 YAHUDI yang bertopengkan ISLAM . Sebenarnya TUN MAHATHIR masih sihat cuma mentaliti orang2 YAHUDI ini shj yang mencemarkan ISLAM.
Anggaplah blog ini tidak lebih dari seorang YAHUDi ingin menjatuhkan ISLAM.

wacayabeb said...

Masihkah kamu semua ingat bagaimana Mamak ini menghina janggut Rasullulah?

Anonymous said...

tenat mende nye...sampai skang idop lg...
cool la...